Tänään on sunnuntai 19.8.2018 klo . Onnea Mauno, Maunu | Lähetä kortti

ma 20.8.2018 klo 15.00
ma 20.8.2018 klo 18.00
Teema: Juttua kukista ja mehiläisistä.
SPR Kesäkumi-chat nuorille
SPR Kesäkumi-chat nuorille 2018
ti 21.8.2018 klo 17.00
Teema: Vauvahaaveita.
Vahvistu vanhempana -chat/Kehitysvammaisten Tukiliitto
Kehitysvammaisten Tukiliitto ry

www.tukinet.net > Info > Tiedotteet > KÄSIKKÄIN - Suljettu teemaryhmä yksinäisyyttä kokeville päijäthämäläisille mielenterveyskuntoutujille. Hae mukaan!

Julkaistu: 11.06.2018
Yksinäisyys - moni kokee yksinäisyyttä ja käsittelee sitä omalla tavallaan. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus kertoa omia kokemuksiasi/tuntemuksiasi ja saada keinoja yksinäisyyden lievittämiseksi. Emme lupaa kuuta taivaalta, mutta joukossa aina on voimaa. Ryhmässä voit vertaistuen avulla löytää uusia keinoja selvitä yksinäisyydestä ja omien kokemusten kautta auttaa toisia ryhmäläisiä.

Päijät-Hämeen Mielenterveystyön Tuki MIETE ry - Vertaisverkko järjestää maanantaina 3.9.2018 klo 12 alkavan suljetun KÄSIKKÄIN- teemaryhmän yksinäisyyttä kokeville päijäthämäläisille mielenterveyskuntoutujille. Ryhmä kestää 6 viikkoa (viikot 36 - 41) perjantaihin 12.10. klo 19 asti. Ryhmä sisältää keskustelua omalla foorumialueella Tukinetissä, sekä chattejä. Chatit järjestetään perjantaisin klo 17-18:30.

Viikkoteemat:

1. viikko: Tutustuminen - Kuka minä olen/mitä haluan kertoa itsestäni? Kuinka minä jaksan tällä hetkellä?
2. viikko: Miten koen yksinäisyyden
3. viikko: Mikä auttaa minua jaksamaan - nyt/aiemmin?
4. viikko: Mistä voisin saada apua yksinäisyyteen ja omien rajojen tunnistamiseen?
5. viikko: Ryhmästä nouseva teema?
6. viikko: Miten tästä eteenpäin?

Ilmoittautuminen:

**Ilmoittaudu mukaan ryhmään tiistaihin 21.8. mennessä tästä linkistä (vaatii sisäänkirjautumisen Tukinettiin)**.

Ryhmään otetaan 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.  Ilmoittautuneille ilmoitetaan valinnasta keskiviikkona 22.8. Tukinetin omalla kanavalla.

KÄSIKKÄIN teemaryhmä