Tänään on lauantai 24.2.2018 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

ma 26.2.2018 klo 15.00
ma 26.2.2018 klo 18.00
Teema: Mitä kuuluu parisuhteelle elämänmuutoksen jälkeen?
Vammautuneen vierellä - vertaistukichat aivovammautuneiden läheisille
Vammautuneen vierellä
ma 26.2.2018 klo 18.00

www.tukinet.net > Info > Tiedotteet > MIETE ry:n Vertaisverkko-projekti aloittaa Tukinetin ryhmissä joulukuussa 2017

MIETE ry:n Vertaisverkko-projekti aloittaa Tukinetin ryhmissä joulukuussa 2017

Julkaistu: 24.11.2017
Päijät-Hämeen Mielenterveystyön tuki MIETE ry:n Vertaisverkko-projekti aloittaa toiminnan Tukinetin keskusteluryhmissä joulukuussa 2017. Aluksi toimimme avoimissa ryhmissä nostamalla esiin erilaisia päijäthämäläisiä mielenterveys- ja päihdekuntoutujia koskettavia aiheita. Teemaryhmät ja chat - keskustelut käynnistyvät keväällä 2018.

Päijät-Hämeen Mielenterveystyön tuki MIETE ry:n toiminnan tarkoituksena on vertaistukitoiminnan avulla parantaa mielenterveyskuntoutujien elämänlaatua Päijät-Hämeen alueella. Toiminnan sisältöjä ovat mm. vertais- ja harrasteryhmät, kokemusasiantuntija- ja vapaaehtoistoiminta ja virkistystoiminta.

Miete ry:n Vertaisverkko-projektin Tukinetissä toimivat keskusteluryhmät ovat yksi työmuoto päijäthämäläisten mielenterveyskuntoutujien yksinäisyyden ja syrjäytymisen vähentämiseksi.  Tarkoituksena on luoda mahdollisuus jakaa kokemuksia ja saada vertaistukea asuinpaikasta riippumatta.

Ryhmissä ja chat-keskusteluissa  mukana ovat MIETE ry:n Vertaisverkko-projektin vapaaehtoiset koulutetut vertaisohjaajat ja Vertaisverkko-projektin työntekijät, jotka toimivat ryhmissä keskustelun virittäjinä ja chattien ohjaajina. Lisäksi ryhmissä ja chateissa voi olla paikalla erikseen ilmoitettuina kertoina myös asiantuntijavierailijoita.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan!