Tänään on maanantai 29.5.2017 klo . Onnea Oiva, Oliver, Oivi, Olivia | Lähetä kortti

ma 29.5.2017 klo 17.00
ma 29.5.2017 klo 18.00
ma 29.5.2017 klo 21.00

www.tukinet.net > Info > Tiedotteet > SYLI-chat – keskustelua syömishäiriöstä Tukinetissä joka toinen torstai 18.5. alkaen

Julkaistu: 16.05.2017
Oletko huolestunut omasta tai läheisesi syömiskäyttäytymisestä? Haluatko keskustella anonyymisti toisen syömishäiriön kokeneen ihmisen kanssa?

Syömishäiriöliiton SYLI-chat on juuri sinua varten. Syömishäiriöaiheinen chat-päivystys käynnistyy Tukinetissä torstaina 18.5. klo 18 - 19.30. Keskustelu on ryhmämuotoinen ja siihen mahtuu osallistumaan 12 keskustelijaa kerrallaan. Keskustelun ohjaajina toimivat Syömishäiriöliiton koulutetut vertaistukihenkilöt sekä liiton työntekijät. SYLI-Chat päivystää jatkossa joka toinen torstai kuudesta puoli kahdeksaan.

Chat-keskustelu on anonyymi ja kaikille avoin. Keskustelussa kukin saa kertoa itsestään juuri sen verran kuin haluaa ja kaikkien mielipiteet ja ajatukset ovat yhtä arvokkaita. Keskustelu pyritään pitämään toipumismyönteisenä ja voimavarakeskeisenä. Kilo- tai kalorimääriä, liikuttuja matkoja, aikoja tai muitakaan tarkkoja lukuja ei mainita, lääkkeistä ei puhuta kauppanimillä eikä hoitavia henkilöitä mainita nimeltä.

Jos et ole aikaisemmin vieraillut Tukinetissä, rekisteröidy ensin palvelun käyttäjäksi: https://www.tukinet.net/rekisteroityminen.tmpl.  Sen jälkeen voit kirjautua sisään, ja tulla mukaan keskusteluun: https://www.tukinet.net/liveryhma/index.tmpl Tuu SYLI-chatiin!

SYLI-chat, keskustelua syömishäiriöstä