Tänään on tiistai 28.3.2017 klo . Onnea Armas | Lähetä kortti

ke 29.3.2017 klo 17.00
ke 29.3.2017 klo 18.00
Teema: Keskustelua mielen sisäisistä äänistä.
Moniääniset Liveryhmä
ke 29.3.2017 klo 18.00
Puhetta - keskustelua ja tietoa kielellisestä erityisvaikeudesta.
Puhetta-chat, Aivoliitto ry.

www.tukinet.net > Info > Tiedotteet > Vertaiskeskusteluja chatissa – IBD-NINJAT jatkaa Tukinetissä!

Vertaiskeskusteluja chatissa – IBD-NINJAT jatkaa Tukinetissä!

Julkaistu: 08.02.2017
Crohn ja Colitis ry:n järjestämä IBD-Ninjojen chat saa pidempiaikaista jatkoa 2016-2017 vuodenvaihteen chat-kokeilun seurauksena. IBD:tä sairastavat 13–17-vuotiaat nuoret, eli niin kutsutut IBD-Ninjat, ovat tervetulleita avoimeen chat-ryhmään keskustelemaan IBD:stä, ja kaikesta muustakin!

Chatin tarkoitus on tuoda yhteen IBD:tä sairastavia nuoria, jotka voivat antaa ja saada vertaistukea reaaliajassa paikasta riippumatta. Chateissa saattaa olla oma teemansa, tai keskustelu voi olla avointa. Vertaisten välisessä keskustelussa sairaus tulee luontevasti esiin, jolloin jokaisella on mahdollisuus saada ja antaa vertaistukea. Chatissa keskustelua voidaan käydä anonyymisti. Jokainen saa itse päättää, osallistuuko chattiin omalla nimellään vai nimimerkillä.

Muutoksena aiempaan Ninja-chat-kokeiluun on se, että tähän chattiin ei ole erillistä hakua. Päästäkseen mukaan, tulee IBD:tä sairastavan nuoren kirjautua sisään Tukinettiin tekemillään tunnuksilla. Chat löytyy avoimista liveryhmistä! Ilman hakua toimiva chat-ryhmä madaltaa kynnystä osallistua chattiin, mutta samalla mahdollistaa myös ryhmään kuulumattomien pääsyn chattiin. Muistathan siis puhua herkistä asioistasi anonyymisti! Chat-huoneessa mukana ovat myös Crohn ja Colitis ry:n vapaaehtoiset vertaisohjaajat, jotka toimivat chatin valvojina ja keskustelun virittäjinä. Lisäksi chatissa voi olla paikalla yksi Crohn ja Colitis ry:n toimiston työntekijä.

IBD-Ninjojen chatit järjestetään 2017 kevään ja alkukesän aikana neljä kertaa: 28.2., 28.3., 25.4. sekä 30.5., eli kuukauden viimeinen tiistai.
Kellonaikaa on siirretty ja kestoa lyhennetty; nykyisin chattaillaan klo 19-20:30! Jos sinulla on ihan mitä tahansa IBD-Ninja-chattiin liittyvää kysyttävää, voit ottaa yhteyttä järjestötyöntekijä Renja Tolvaseen joko sähköpostitse renja.tolvanen(a)ibd.fi tai Facebookissa (CCry Renja Tolvanen).

IBD-Ninjat 2017 avoin chat