Erosta Elossa - erokeskustelua miehille

2 kuukautta sitten

Mies, oletko eroamassa tai jo eronnut? Miessakit ry:n Erosta Elossa -erokeskusteluryhmässä voit kertoa ja jakaa eroon liittyviä kokemuksiasi ja tuntojasi. Toisten miesten vastaavien ja ehkä myös erilaisten kokemusten kuuleminen auttaa oman eroprosessin jäsentämisessä. Ryhmässä voit myös saada kokemuksen, ettet ole yksin tunteidesi tai vaikeuksiesi kanssa. 

Sopii Aikuiset

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 67
Käyttäjä Itsenäinenkö aloittanut aikaan 09.12.2020 klo 13:18 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Elämän isoin kriisi menossa. Ikää 33 vuotta, avioliittoa takana 5 vuotta ja parisuhdetta 7.  Olemme tulevan ex-vaimoni kanssa tosi erillaisia temperamentteja. Hän on impulssiherkkä, nopeasti tulistuva, tunne edellä asioihin suhtautuva ihminen. Tämä menee toisinaan äärimmäisyyksiin, varsinkin erimielisyyksien käsittelyssä. Minä olen taas kovasti rationaaliniseen ajatteluun taipuvainen. Uusia asioita lähestyn asia- ja…

Käyttäjä Kentsu_ aloittanut aikaan 16.02.2023 klo 14:46 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Aika harvakseltaan tänne kukaan kirjoittaa, mutta eipä siinä mitään häviä jos laittaa viestin. Ehkä siihen joku jopa vastaa jotain joskus. Kovin on saman kuuloisia ajatuksia, joka on sinällään lohdullista (ja samalla ikävää). En ole näemmä ole yksin. Olen 5-kymppinen. Tilanteeni on hieman epätavallinen. Avopuolisoni kanssa olimme olleet 10v. yhdessä. Olimme…

Käyttäjä Mies_hukassa aloittanut aikaan 08.11.2022 klo 13:57 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Meillä oli noin 4 vuoden suhde, ei asuttu yhdessä mutta paljon oltiin, joka viikko yhdessä joskus päivittäin, ns aikuinen suhde. Minä 5-kymppinen mies, nainen 45v. Hän halusi lopettaa, ja jätti minut kuukausi sitten. Nyt edelliset 2 viikkoa olen itkenyt melkein joka päivä, joskus useita kertoja päivässä. Parhaillaan olen sairaslomalla, pakko,…

Käyttäjä Jamppa_Miessakit (Työntekijä) (Miessakit ry) aloittanut aikaan 24.01.2023 klo 10:33 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Chat on Miessakit ry:n Erosta Elossa –vertaistukihenkilöiden ylläpitämä anonyymi ryhmächat, jossa miesten on mahdollista vaihtaa ajatuksia erotilanteestaan sellaisten henkilöiden kanssa, jotka varmasti ymmärtävät. Mies, tule keskustelemaan miesten kesken eroasioista! Ajankohdat ja teemat tästä linkistä.

Käyttäjä Jamppa_Miessakit (Työntekijä) (Miessakit ry) aloittanut aikaan 03.08.2020 klo 12:46 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Tukisuhteessa voit viestitellä Miessakit ry:n erotyöntekijän kanssa kahden kesken, anonyymisti. Ohjevideon tukisuhteen aloittamiseksi löydät tästä Tukisuhteessa voimme myös käydä kahdenvälistä chat -keskustelua, ajanvarauksella. Chat -ajanvaraus onnistuu tukisuhde -palvelun kautta.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Täydennystä
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: näppihärö
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: Tarkennuksia
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 2 kuukautta sitten. Syy: Päivitys
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 2 kuukautta sitten. Syy: otsikko
Käyttäjä mikamies aloittanut aikaan 17.03.2022 klo 13:28 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Moro, Olipa lohdullista lukea muiden kirjoituksia omasta erostaan. Niissä on paljon yhtymäkohtia omaan tilanteeseeni. Itsellä takana 15 v. avioliittoa ja 20 v. parisuhdetta. 3 kouluikäistä lasta. Tarina alkaa siitä, että ihastuttiin ja rakastuttiin. Saatiin lapsia ja harmaa arki painoi päälle. Elettiin yhdessä perheellisen arkea; kaikessa ihanuudessaan ja harmaudessaan. Nautin täysin…

Käyttäjä Eroiskä_82 aloittanut aikaan 07.05.2022 klo 17:28 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Täältä muiden kokemuksia lukiessa ymmärtää, että joskus tästä selviää. On samalla lohdullista ja hirvittävää nähdä, että muilla on samanlaisia, jos ei peräti hyvin identtisiä kokemuksia, kuin itsellä. Olen 40 juuri täyttävä 3,5v tytön isä – tytön, joka nytkin nukkuu kuumettaan pois tuossa kainalossa autuaan  tietämättömänä, että kohta sellaista perhettä ja…

Käyttäjä Miten nyt aloittanut aikaan 04.05.2021 klo 15:40 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

17 vuotta oltu yhdessä. 11 vuotta naimisissa ja 3 lasta. Ajattelin kirjoittaa tänne kun törmäsin erosta elossa miehille netissä. No ollaan oltu yhdessä jo aika kauan ja tehty kaikenlaista yhdessä perheenä, kaksin puolison kanssa ja yksin. Ja olemme omasta mielestäni olleet onnellisia ja kaikki hyvin. No kaikki muuttui reilu pari…

Käyttäjä Pate8181 aloittanut aikaan 21.05.2021 klo 21:36 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Moi! Tästä on nyt jo 5kk aikaa kun erosimme. Olen 40 vuotias mies, hän 36 vuotias nainen. Ongelmat suhteessa alkoivat noin 4 vuoden yhdessäolon jälkeen. Tai lähinnä seksin kanssa. Hän koki itsensä vastenmieliseksi. Häpesi kuulema itseään. Tämä tapahtui pikkuhiljaa. Kipuilin asiaa ensin tietysti aavistuksen, kunnes osasin luottaa siihen että kyse…

Käyttäjä Japi79 aloittanut aikaan 27.12.2020 klo 07:57 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

N. 15 vuoden suhde ajautumassa karille. Ollaan jo pitempään oltu aika jumissa. Molemmat ollaan tiedetty että ei toimi ja varmaan ollaan yritetty lasten takia pysyä yhdessä tai jotain. Tämä korona aika vaikuttaa kärjistäneen tilanteen.Ollaan kasvettu erilleen. Jotenkin yhteys on hävinnyt ja ei voida puhua asioista riitelemättä ja läheisyyttä ei ole.…

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 3 kuukautta sitten. Syy: Syystä vielä

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: