www.tukinet.net - kriisikeskus netissä

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1899 kpl, sivu 380 / 380
Purjevene 20.03.2019 klo 19.47
Lainaus:
Tyttönen vaan kirjoitti 20.3.2019 16:48

Mulla on taas psykoosin ennakko-oireita..

Onko sinulla mitään keinoa, mikä niihin auttaa, ettei mene pahemmaksi?

minäitse89 21.03.2019 klo 03.25
Lainaus:
Purjevene kirjoitti 20.3.2019 14:26

Mitä haluaisit menneestä muuttaa, minäitse89?

Minulla taas menneisyys oli varsin hyvää aikaa. Vasta myöhemmin romahti kaikki ja tuli tällainen sietämättömän huono olo, johon ei auta mikään. Olen edelleen sairauslomalla. Puoli vuotta jo yhtäperää tällä kertaa.

Muutamia vääriä valintoja. Ei sen kummempaa...

minäitse89 21.03.2019 klo 20.59
Minkäköhän takia olen tällainen? Haluisin olla joku muu... En vain jaksa itseäni... :( Tuntuu että oon vaan vaeltanu yössä tässä monta vuotta. Koko ajan vain luovuttaminen ja itsemurha mielessä. Kun en vain jaksais... Jostain oon aina repiny itseni aktiviteetteihin. Pelkään niin pirusti kaikkea. Tuntuu että kun katsoo ulkona tähtiä, niin tuntee kuinka loppujen lopuksi pieni on tässä järjettömän kokoisessa maailmankaikkeudessa. Ja minut on väkisin tänne synnytetty. Kukaan ei kysynyt että haluanko todella kokea tälllaisen elämän? Ja sitten yhteiskunta potkii persuuksille että työtä työtä työtä. Kunnes voimat loppuu ja kaikki on ohi. Hirveää kärsimys näytelmää, kun ei ole edes toivoa kuolemassa. Yksin täällä tosiaankin ollaan, mutta toisaalta sitten yksinkään ei pärjää.. :(
Tyttönen vaan 22.03.2019 klo 10.12
Lainaus:
Purjevene kirjoitti 20.3.2019 19:47

Lainaus:
Tyttönen vaan kirjoitti 20.3.2019 16:48

Mulla on taas psykoosin ennakko-oireita..

Onko sinulla mitään keinoa, mikä niihin auttaa, ettei mene pahemmaksi?

Ei yleensä, ne pahenee jos on pahentuakseen. Voi olla et menee akuuttiin tilaan tai sit ei.

Tukinet / Suomen Mielenterveysseura, Maistraatinportti 4 A, 4. krs, 00240 HELSINKI