www.tukinet.net - kriisikeskus netissä

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 696 / 696
saloka 17.01.2019 klo 16.16
Aamupäivällä heräsin siihen että sain tekstarin, jossa kysyttiin miten mulle kuuluu. En tiä koska mulla on viimeks tollast kysytty tekstaril, tosin kun vastasin pyöreästi kaunistellen, ei tullu vastausta enää.

En välittäny, va soitin isälle ja lähdin heille. Äiti tietenki anto kassillisen lankoja, ku edellisiikä 2 vajaa rullaa en ole käyttäny.

Kotimatkalla tyttö juoksi vierelle kaupasta. Iloisena, vaikka määrätty tekeminen ei ollu maailman ihanin.

Kotona sit soudin. En pystyny ees 4 minuuttii, ku alko nivuset (?) Sattuu niin paljon. Pitää varmaa pitää hiukan taukoo taas.

Koht olis tarkoitus mennä ruokaa lämmittää ja kuorii pari omenaa jälkkäriks. Huomenna tarvii kaupassa käydä, ennen ku alan kokkailee porkkanalettuja ja ehkä pinaatti, ku kaupas kerran käyn.

Kylmä täällä on. Mul on filtti niskassa että tarkenen. Näpit ihan jääs, hyvä et kosketusnäyttö toimii.

saloka 18.01.2019 klo 12.39
Väsyny, mutta silti on pakko menna paistaa porkkanalettuja ruuaks.
saloka 18.01.2019 klo 21.00
Kuulen erinlaisia kolinoita ja rapinaa. Pelko astuu eteen. Onneks olen jo sängys. En uskaltanu hampaita pestä saati iltapisul käydä.

Tyttö herätti 8 jälkeen mut. Piti lähtee viemään sil särkylääkettä ja vaatteita. Sieltä sit äitin kans mentiin linja-autolla johon liitty siskokin, isoon kauppaan.
Sieltä kiireesti kotiin tekee porkkanalettuja. Jotka oli vaikeeta tehä.
Siivoilin hiukan ja loppu illan makasin 2den peiton alla ja toivoin et lämpenisin.

Huomenna pitäis saada nukkuu aamulla.

saloka 19.01.2019 klo 21.28
Tänään oon kutonu, maannu peiton alla ja ollu va. Mitään ei o jaksanu tehdä. Mihinkään ei panostaa. Isälle soitin sentään.
Iltahampaanpesulla katse kiinnitty peiliin. Koska oon viimeks hiukseni ees harjannu. Hampaat yritän joka ilta ainakin pestä, 3 kertaa tänä vuonna fuskannu.
Huomenna pitäis mennä suihkuun. Inhoan olla alasti. Inhoan kattoa ja koskettaa itseäni. Sit hiustenpesuoperaatio tulee olee mielenkiintoinen. Kädet väsyy kun laittaa ylös ja jalat liika seisomisesta yhdessä kohtaa. On mullakin ongelma.

Miettisin tänään mitä ruokaa tekis maanantaina. Pitäisikö tyytyy va jauhelihakeittoon tai kanakeittoon. Haluaisin tehä lasangee, mut en tiä jaksanko sit alkaa sitä tekee.

jaanas 20.01.2019 klo 04.43
Hei saloka.
Se on kummallinen ilmiö tuo itseinho, kuin sen havaitsee, eikä se ole vain mörkönä suihkussa. Minulla on ajoittain sama juttu, inhottaa mennä pesulle koska siinä täytyy koskettaa alastonta itseänsä, sama homma kuin seksin kanssa, ei tee mieli koska on ylipainoinen. :love2 :lvrs

Tukinet / Suomen Mielenterveysseura, Maistraatinportti 4 A, 4. krs, 00240 HELSINKI