Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 9 / 16
saloka 09.03.2019 klo 14.06
Tsemppii työnhakuun ja siihen että saisit lähempää kotia töitä.
jaanas 09.03.2019 klo 19.43
Kiitos saloka.

On ilta. Kuuntelen radiota, sieltä tulee vauhdikasta musiikkia, johtuu kanavasta,
kuuntelen radio novaa. Välillä tulee mainoksia. :zz

jaanas 10.03.2019 klo 08.04
Huomenta.
Tänään menen veljeni luokse kylään koska veljeni täytti vuosia eilen. Saapa nähdä miten hänen vaimonsa on laittanut pöydän koreaksi. :oho
Jardin Prive 10.03.2019 klo 10.52
Hei, Jaanas! :love2 Oliko veljen näkeminen mukavaa? Tapaatteko kuinka usein? Mä tapaan sisaruksiani aika harvoin, vaikka asutaan nykyään samalla paikkakunnalla. Tuntuu lisäksi siltä, että sisko on turhautunut puhumaan mun kanssa. On kai parempi olla soittamatta hänelle.

Tuntuu, ettei kenenkään "läheisen" kanssa voi olla yhteydessä. Paitsi tuon oman miehen! Onneksi edes hän on olemassa... Eilisetkin keskustelut kävin ammatti-ihmisten kanssa.

Taisit kirjoittaa, että sinulla on joku muu työpaikka haussa nyt kuin puhelinmyynti... Onko se asia edennyt? Olen tyytyväinen, että olen eläkkeellä. Ja saan rahat sitä kautta. En olisi kykenevä mihinkään työhön. Olen jo sairastamisen alusta asti tiennyt ja sanonut ääneenkin, että jos joutuisin töihin, tekisin itsemurhan parissa viikossa. En jaksaisi työtä. En missään muodossa. Se on aika surullista, mutta mulle realiteetti. Sen kun itse tietää, asia on pakko hyväksyä omalla kohdallaan.

Hyvää viikon alkua sinulle! :mflw

jaanas 10.03.2019 klo 17.41
Hei JP.
Minä olen myös eläkkeellä, mutta nyt olen käynyt koulua, ja työt on noita koulussa vaadittuja tekoja elikä jotain työtä ois hommattava. Olet oikeassa että hain muita töitä, kuin en löytänyt perille sinne edelliseen haastatteluun. :bd
Minä tykkään nähdä veljeäni aina kun se ois mahdollista, mutta olemme kiireisiä molemmat omalla tahollamme, eikä se useinkaan käy aikatauluihimme. Uskoisin myös veljeni välittävän tavata minua. Käymme kylässä tosi harvoin silti. :bd
Minun pitää alkaa säästää rahaa käyttövaroistani että pääsen Tallinnaan kuun lopussa. :bd

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa