Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 8 / 16
jaanas 08.03.2019 klo 08.12
Hei.
On minulla mahdollisuus kokeilla työtä jättämättä koulua. Oli työ mitä tahansa työtä. :bd
Nyt en päässyt töihin. :bd

Tänään vapaata koulusta. Ajattelin mennä ruokajonoon Ankkuriin. :bd
Iltapäivällä tulee lähihoit. käymään ja siivoamme. Sitä ennen pitää käydä kaupassa
ostamassa kissanhiekkaa. :bd

star-crossed 08.03.2019 klo 17.47
Hyvä, että sinulla on mahdollisuus käydä sekä koulussa ja töissä. :bd

Harmi, että työpaikka meni ohi. Ehkä sitten ensi kerralla. :)

jaanas 08.03.2019 klo 18.24
Hain taas työpaikkaa, nyt lähempää kotiani. Voisinpa saada sen kuin ei olisi vaikea homma ja pari tuntia päivässä, jos sitäkään. :bd
Voisin tehdä työt ja käydä kouluani, eikä työt haittaisi jatkoopintojani. :bd
Onhan siinä oma vastuunsa, mutta haittaako tuo. :bd

Pitääkö minun alkaa katsomaan tuleeko minusta matkustuskelpoista, ennenkuin menen minkäänlaiseen työhön jossa voin ansaita vähän rahaa. En kuitenkaan pääsisi vähällä veroilla. :bd

jaanas 09.03.2019 klo 09.56
Se eläkkeensaajan veroprosentti on melkein puolet palkoista, pitää selvittää kuinka paljon se on. :bd
Tammyka 09.03.2019 klo 10.53
Hienoa Jaanas, että olet noin yritteliäs ja sisukas etkä jää kotiin ihan tyhjän pantiksi. Työ siinä määrin kuin sitä jaksaa tehdä auttaa monessa asiassa ja virkistääkin. On tunne, että on hyödyksi ja saa uusia virikkeitä ja niitä ihminen tarvitsee toipuakseen ja voidakseen paremmin. Voi olla, että verotuksen myötä rahaa ei paljon käteen jää, mutta se on omaa tienattua rahaa ja sillä on oma arvonsa.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa