Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 6 / 16
rune 03.03.2019 klo 23.20
Kuin myös :bd :zz
jaanas 04.03.2019 klo 16.00
Sain tänään postcrossingista 3 postikorttia ulkomailta. Kissani on jotenkin omituinen tänään kuin tulin koulusta. Ihan kuin se olisi menettänyt toivonsa minun suhteeni. :bd Se on alkanut ottamaan etäisyyttä minuun. En tiedä mitä tekisin, ja voinko tehdä mitään. :bd
jaanas 05.03.2019 klo 15.49
Tänään koulussa sain puhelun mahdolliselta työnantajalta, ja kutsun työpaikka haastatteluun torstaina. Kyse on puhelinmyynnistä. Kivaa vaihtelua koulupäivään, nyt kuin kaikkien pitää ryhtyä hakemaan työssäoppimispaikkojansa. Olisihan se kivaa saada oma työpaikkansa. :bd
jaanas 05.03.2019 klo 21.16
Olen miettinyt, sitä työpaikan hakemista, ja sitä mitä sanon haastattelussa, vaikka en tiedä edes mitä minulta kysytään. Sanonko että olen ollut eläkkeellä 1983 vuodesta lähtien ja olen nyt koulussa, hakeakseni ammattikouluun. Ja entä jos pääsen työhön, sanonko että voin aloittaa 18.3 kuin se päivämäärä annettiin koulussa tänään työhön menon aloittamiseksi. Ja haenko paikkaani tosissani. Vai pitääkö minun jättää kertomatta että olen eläkkeellä ja olla ihan hiljaa siitä ettei minulla ole työtodistuksia. Mitenhän sekin onnistuisi. Voisin silti kuvitella soittavani tietokoneelta katsomilleni asiakkaille puhelimella tehden heille ostoehdotuksia. :bd
jaanas 06.03.2019 klo 07.14
Tänään koulussa on puutöitä, ilmeisesti teen voiveistä tai paistinlastaa. ihan kivaa
hommaa. ope käyttää koneita ja me teemme käsin, ja valmista tulee.
Pääsen taas ajoissa pois koulusta. Tekisin mielummin pari paistinlastaa kuin voiveitsen. :bd

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa