Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen?

Miksi olen tälläinen?

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen? , viestejä 35 kpl, sivu 6 / 7
Pulutus 24.01.2019 klo 18.40
Lainaus:
jaanas kirjoitti 23.1.2019 20:5

Hei pulutus.
Kuinka sinulla menee? Käytkö usein salilla?

Normaalisti menee eli koulua parina päivänä viikossa ja etätehtäviä parina päivänä. Tuotakin vain siksi, että normaalit ihmiset käy koulua tai töissä. Ei ole paloa mihinkään, mutta luen itselleni arvostetun ammatin kuitenkin.
Loppuaika yksin mitä milloinkin tehden, pääasiassa lukien, tuttujen kanssa netissä pleikkaria pelaten tai ruuanlaittoa harrastaessa.
Treenaan neljä kertaa viikossa näin talvella salilla ja siihen 4-6 kertaa viikossa juoksua/spinningiä päälle. Kesällä sali jää pienemmälle osalle ja juoksun määrä kasvaa. Tavoitteellinen kunto-urheilija olen siis.

Pulutus 30.01.2019 klo 14.11
Tänään taas yksi vapaapäivä. Aamulla opiskelin, kävin treenaamassa ja tein ruokaa. Loppuajan makaan sohvalla lukemassa. Yksin. En keksi kelle laittaisin viestiä tai pyytäisin vaikka kahville. En tunne ketään.

Treffisivustolla tapaamani ihmisetkin ovat kaikonneet siinä vaiheessa kun ovat huomanneet, ettei mulla ole elämää. Muuten on mennyt siis ihan hyvin ja suoraan on sanottu, että muuten mukava ja kiva, mutta..
Suljin treffiprofiilitkin taas. Miksi rakastaa ketään jos ei rakasta itseään, miksi kukaan rakastaisi mua? Vitsi kun olen säälittävä luuseri. Ikuiseen yksinäisyyteen kirottu.

Mua ei ole tarkoitettu ihmisyyteen. Ei kiinnostä mikään muu kuin treenaaminen, kaikki muu on turhaa. Opiskelukin vituttaa päivä päivältä enemmän, kun en tiedä edes miksi opiskelen. Tekemään työtä jota ei halua ja joka on vaan veronmaksua varten?
Lopetin välittämästä rahasta ja otan velkaa jos siltä tuntuu, aina kun siltä tuntuu. Maksuun ne menee joskus, mutta en jaksa välittää nyt. Se on sitten sen ajan ongelma olla maksukyvytön, yhteiskunta hoitanee ja jollei hoida niin mitä sitten? Se on vain mun ongelma, ketään muuta se ei haittaa.

Eilen yritettiin lohduttaa, että "sä olisit iloisempi ja uskaltaisit tehdä enemmän, jos tietäisit miten vähän muut ajattelee sua".
Ei lohduttanut vaan pisti itkettämään, ei mua ajatella. Ei kukaan ajattele mua.

jaanas 30.01.2019 klo 17.59
Hei pulutus.
Nyt riittää itsesääli. Maailma on täynnä ihmisiä joilla on samat ongelmat. Et ole mikään ainutkertainen yksinäinen ja eksynyt. Monilla ihmisillä on vaikeuksia löytää elämällensä
suunta ja tarkoitus. Jos kävisit terapiassa ja sinulle olisi myönnetty diaknoosi, voisin
ymmärtää sinun kärsivän siitä, mutta et ole vaipunut sille tasalle vielä. Hyvä niin ja nyt
piristy ja ala elämään, niinkuin haluaisit. :love2
star-crossed 31.01.2019 klo 16.19
Minusta sinä, Pulutus, olet rohkea kun yrität deittailla. :bd Minä olen vuosia jo miettinyt profiilin laatimista, mutten ole koskaan päässyt edes niin pitkälle. Tämän suhteen voit mielestäni olla tyytyväinen itseesi.

En tiedä, että miten moni yhteydenotto johtaa kasvokkain tapaamiseen tai miten moni deittaaminen johtaa toiseen kohtaamiseen, mutta aavistelen määrien olevan hyvinkin pieniä. Se ei siis tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa.

Tuosta lohdutuksesta minulle tulee sellainen tunne, että lohduttaja on ymmärtänyt, että murehdit kovasti mitä muut sinusta ajattelevat. Hän on varmasti yrittänyt kertoa, etteivät toiset ihmiset käytä aikaansa toisten ruotimiseen.

Pulutus 31.01.2019 klo 17.45
Lainaus:
jaanas kirjoitti 30.1.2019 17:59

Hei pulutus.
Nyt riittää itsesääli. Maailma on täynnä ihmisiä joilla on samat ongelmat. Et ole mikään ainutkertainen yksinäinen ja eksynyt. Monilla ihmisillä on vaikeuksia löytää elämällensä
suunta ja tarkoitus. Jos kävisit terapiassa ja sinulle olisi myönnetty diaknoosi, voisin
ymmärtää sinun kärsivän siitä, mutta et ole vaipunut sille tasalle vielä. Hyvä niin ja nyt
piristy ja ala elämään, niinkuin haluaisit. :love2

No nyt oli niin tyhmä vastaus, ettei tekisi mieli vastata ollenkaan. Luuletko, että minä tarkoituksella olen mitä olen? Etten haluaisi olla onnellinen sellaisena kun olen?
En luulekaan, että olisin ainutkertainen. Tekeekö se mun ongelmastani vähemmän ongelmallisen?
Ongelma on siinä, että mä en tiedä miten haluaisin elää tai mikä voisi tehdä mut onnelliseksi.
Ps. Ilman diagnoosiakin ihminen voi olla onneton.

Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Seuraava sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen?

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa