Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3633 kpl, sivu 693 / 727
saloka 10.01.2019 klo 11.25
Eilen chat oli mulle erinlainen. Mentiin vähän siihen suuntaan et lopulta itkin ja kirjoitin ja luin. Olen mä niistä täälläkin kertonu. Mun heikot kohat on nyt va isä ja tyttö. Olen muutenkin brintellixin jälkeen tullu herkäski ja siihen kun lisätään vielä armoton väsy.

Ajattelin kokeilla saada noi sukat tänään valmiiksi.

Tyttö sai tietää työaikansa 7-14 joka päivä. Sano et hän viettää kotona suurimmaksi osaksi tet jaksoa. Muuten hän joutuu lähtee kotoota klo 6 aikoihin.

Soitin aamulla tk:hon. En saanu lääkäriaikaa, enkä ees hoitajalle. Mut johonki fyssarille saan, joka voi kirjoittaa s-lomaa jos tarvii, mut ku mä et tarvi. En viittiny valittaa ku selkääni sille. Tässä näkyy, ettei mt potilas kannata mennä täällä tk:hon. Kärsin loput sitten ite, kauniisti. Voin mä psykan hoitajalta kysyy, laittaisko mut verille. En tiä kannattaako se ees.

saloka 10.01.2019 klo 17.43
sain ku sainkin ne sukat valmiiksi, aloitin samantien nessukoita kokeilee tekee. Alku on, öhöm, mielenkiintoinen. saa nähä mikä lopputulos sitten on.

Tein ruuan päälle pannukakun. SÖin palan äskö. Oli aika nannan makuista.

tänään tarvii yrittää mennä klo 21 nukkuu. Ottaa iltalääkkeet ajoissa.

taustalla pyörii pikku kakkonen. Ootan että peli alkaa.

Jouduin antaa tytölle hiukan rahaa, kun hänen kaulakorunsa oli menny rikki. hän sai uuden ketjun siihen koruunsa.

Mietin edelleen raha-asioitani. Ne ahdistaa ja ahdistaa sekin, kun ei yhtä tytön rahaa olla otettu pois. Mun täytyy kysyy maanantaina sossulta siitä. Olis ihanaa, jollei se oteta multa, mut tiedän että otetaan ja otetaan nyt 2 kk verran, vaikka olen sossulta jo aikaisemmin siitä kysynyt.

saloka 11.01.2019 klo 09.18
Kävin fysiossa ja ootan mielenkiinnolla sitä laskua. Ei tos seläs o mitään vikaa, hiuka vääntyny va. Pitäis jostain löytää vatsalihakset. Oli kyl noloo seist puol alastomana nuoren jätkän ees. Pitää seuraavalla kerralla panostaa alusvaatteihin tai johonki.

Nyt on puol 14 aikaa ja sit isää vastaan. Ei millään huvittais eikä jaksais. Mut pakko mikä pakko.

Olo on epätoivoinen. En näe mitään hyvää tulevaisuudelta. Joko oon sokee tai sit se on va musta.

saloka 11.01.2019 klo 13.02
Tunnin päästä isä pääsee vasta. Parin tunnin päästä oon kotona ehkä jo. Äiti tos sano et isällä on hiuka huono aamu ollu. Saa nähä millainen meidän kohtaaminen on sit. Vaippa pitää vaihtaa kuulemma ja sitä ja tätä ja tota.

Äiti antoi uuden sukanmallin ohjeen. Hän kuulemma tahtoo sellaiset, mut ei osaa kutoo niitä. Joten mun pitäis. Sama on, et mun pitää tehä nilkkasukkiakin taas varastoon. Pitää kaivaa lankavarastoa ja sit va tehä.

Kivaa ku ympäristö vaatii enemmän, mitä itellä on voimia.

Ens viikolla tulee joku hoitaja ehdokas, joka tulis isää kattoo ain ku äiti on töis. Tämän kuun isä ollu yksin.

Vitsi ku mahalla on nälkä, mut mulla ei. Tosin toi viereinen pitseria houkuttelee suuresti. Kebabia pitkästä aikaa. Pystynkö antaa itelleni luvan mennä syömään sitä? Olis mul kotona ruokaakin, mut sitä on aika vähä. Pitää kattoo ku lähtee, kumpaan suuntaan menee jalat.

Joie 11.01.2019 klo 13.42
Lainaus:
saloka kirjoitti 11.1.2019 9:18

Kävin fysiossa ja ootan mielenkiinnolla sitä laskua. Ei tos seläs o mitään vikaa, hiuka vääntyny va. Pitäis jostain löytää vatsalihakset. Oli kyl noloo seist puol alastomana nuoren jätkän ees. Pitää seuraavalla kerralla panostaa alusvaatteihin tai johonki.

Heh, niinpä niin. Mä kävin kans kerran vuosia sitten fysioterapeutilla selvittelemässä juoksussa ilmenneitä polvikipuja. En arvannut, että siellä pitäis riisua. Oli kans nuori mies fysioterapeutti. Piti juosta juoksumatolla alushousuissa ja hän seuras takaapäin, miten askellan. Mulla oli sellaiset kalsarit, missä oli ankan kuvia persiissä ja oliko siinä sitten vielä joku hupaisa tekstikin. :hup

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | 697 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa