Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 692 / 696
saloka 07.01.2019 klo 13.09
Paska olo jatkuu. Onneks sain itkien siivottuu. Nykyään itken tosi herkästi. Nyt makaan sohvalla selkä ja kädet kipeenä, miettien miten saan pyykkihuollon selvitettyy ja pytyn pestyy ja roskat vietyy. Ehkä pikku lepo on paikoillaan ennen ku ryhdyn taas hommiin...

Tyttö soitti et tulee tännepäin. Saa nähä tuleeko kotiin käymään. Hän sai saikkuuu ku silmä on huonona. Aamulla pitää soittaa tk:hon. Toivottavasti ei silmä ole pysyvästi vaurioitunu.

Jardin Prive 07.01.2019 klo 20.29
Hei, Saloka! :love2 Olosi kuulostaa surkealta. Auttaako mikään siihen? Tuliko tyttö käymään?

Mun päiväni on ollut tähän asti aika hyvä. Nyt alkaa ilmeisesti väsyttää, kun mieliala alkaa laskemaan. Olen vielä selvinnyt säädetyllä määrällä Opamoxia, mutta olen jo kokonaisuudessaan luovuttamassa sen vähentämisen suhteen. Pitää varata aika lääkärille. Ja jo sekin ahdistaa.

Nyt minä vuorostani rupean neulomaan. Voimia sinulle tiistaipäivään!

saloka 08.01.2019 klo 10.59
Jp, ei tullu tyttö, mut oikeastaan hyvä niin. Ettei nähny mua.

Koht pitäis jaksaa mennä linja-autolla hoitajalle. Noi bussimatkat on mulle aina kamalia. Olen tosi väsyny ja heikko. Sain päivän ekan poissaolokohtauksenki jo. Haluaisin va menna nukkuu. Ptt:t kävivät. En jaksanu/uskaltanu soittaa mihinkään. Nyt ootan sit sossun yhteydenottoo, joskus.

Äiti pyysi jo kauppaan, mut ei mulla ole aikaa.

Miten saan tämän väsymyksen ja olon pois. Ptt käski lopettaa voxran, mut sanoin ettei mulla ole lupaa siihen. Hekin vissiin näki mun olotilani.

Mut kaipa mä alan pakkailee ja lähtee...

saloka 09.01.2019 klo 12.57
Äiti kysy pitkään aikaa, onko tänään parempi päivä ku eilen. Silloin oli ehkä, mut nyt alkaa pikku hiljaa 12.5h nukkumisen jälkeen olo huonontuu. Kipuja ja väsymystä.

Eilen sain itteni aika sekaiseen kuntoon.. sekoilin apteekissa. Onneks sain tunnin oottaa hoitajaa, aloin palautuu maan pinnalle. Hoitajan jälkeen linja-auto oli tuskaa. Selkä sattui ja alamaha. Jos olis ollu kanttii, olisin huutanu kivusta ja ollu kaksinkerroin. Mut mun luonne ei antanu periksi va kärsin koko 45 minuuttii. Kotona makoilu peiton alla sai ihmeitä aikaa, taas.

Aamusta asti selkä on taas kipee ja nyt päivän mittaan levinny kylkiin.

Ehkä kysyn äitiltä, onko huomenna isän haku, vai joudunko oottaa tiistaihin asti. Jokin tossa selässä on nyt. Ei se seisten, istuen tai makuulta satu, mut ku nousee seisomaan tai nostaa jotain tai jos palautuu istumaan tai makuulle.

Olen 2 pvä oksentanu taas. Huono homma mun mahaa ajatellen. Tänään yritän olla oksentamatta. Yritän syä jotain pientä. Yritän tehä oman version italianpadasta. Tosin mulla ei o kai herne-maissi-paprikaa.

Mut kaipa mä meen kohta ruuan tekoon. Sitä ennen ehkä kutoisin vähän.

saloka 09.01.2019 klo 17.32
en tiä olenko masentunu, vai mikä mua vaivaa.

Ruuan tein ja on jäähtymässä. Söin, mut sit ahdisti kun otin lisää ja söin väärään aikaa ja jne... selityksiä, mut totuus on, etten saanut kierrettä katkastuu.

Makaan sohvalla, peitto päällä. Olo on paljon parempi mitä päivällä. Sain sen huonon olon pois, lepäämällä. Melkein nukkumalla.

Olenko tosiaan näin masentunut sit, et nukun ja tarviin sitä unta ja lepoa koko ajan. Että normaali päivärytmi on liikaa jo.

Yritän jaksaa aamulla nousta ja pimputtaa tk:hon. EN kyl 100% tiedä mitä neiti ajalle sanon. Mulla on niin paljon kaikkee ja sit kun se lukee et oon mt- potilas, ni en varmasti saa aikaa lääkärille, vaan jollekkin hoitaja pahaselle, joka ei tee mitään. Mut alan tähän vointiin kyllästyy. Vaikka oksennan, ni en ole ravnnotta. Syön iltaisin aikast paljon. En tiä.

Tiedän että kroppani yrittää viestittää jotain, mut en tiä mitä. Nytkin päässä tuntuu sekavalta. Onneksi olen kotona yksin, enkä tästä sohvalta mee mihinkään. Mulla on mehuu vieressä, jota juon välillä, kunnes tulee iltapalan aika ja sit juon taas pullollisen mehuu ja leipää.

TOivottavasti huominen tois jotain tähän asiaan selvyyden. Ainakin ne saa taas kirjoittaa että hiljainen ja apaattinen potilas yms. Ai niin, liikalihavakin vielä.

Onneks tänään on chat. EN ois muuten jaksanut tätä 2 h illasta. Sen jälkeen on hyvä tehä iltapala ja sitten mennä nukkumaan melkein.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa