Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3633 kpl, sivu 691 / 727
saloka 04.01.2019 klo 14.16
Jp. En tiä uskallanko tähän laittaa että on helpotus olla yksin, vaikka kaipaan tyttöö. Pelkään niin paljon et hän sairastuu ja etten osaa auttaa. Tyttö on koko ikänsä sairastellut jotain. Sit ku yksin ei tarvii vetää teatterii. Voi maata peittojen alla selittämättä kenellekään mitään. Olen tottunu, tai luulen ainakin, yksin oloon niin vahvasti. Mut ne harvat kerrat ku näemme ja halaamme, jää se kaipuu ja syyllisyys.

Alkaa itkettää ku yritän selittää etten ole paha ja että rakastan tyttöäni.

Näimme tänään vilauksella, tai halauksella. Hain sen paketin. Tyttö on ollu mummilla yön. He ovat saanu etittyy tytölle tet paikan tänne kaupunginosaan, lähikauppaan. Muualla ei vastattu. Se tietää sitä että tyttö on 5 vko täällä yötä päivää. Ehkä vkl:t kotonaan. Mä en tiä miten selviin siitä rahallisesti ja muutenkin.

En mä mitään siivonnu täällä o. Tiskit laitoin koneeseen ja koneen päälle. Muuten oon ihan pysähtyny. Otin aamulla, tai päivä se jo oli, voxrat. En saa taas mitään aikaiseksi kun väsyttää 13h yön jälkeen.

Ollaan kohta lähdössä äitin kans supermarketin tarjouksien perään. Tuhlaan ne pikkuhilut mitkä mul viel on.

On va pirun paska olla. Tuntuu ettei ketään ymmärrä mitä yritän sanoo. Mua pidetään hulluna akkana joka välttelee omaa tytärtään. Vaikka se ei o totta.

Ihan turhaa yrittää kirjoittaa tästä...

saloka 05.01.2019 klo 14.53
Voxrat tekee mut väsyneeksi. En jaksa tehä mitään. Pelkkä istuminen väsyttää. Aijon yrittää tiistaina sanoo hoitajalle. Tosin kannattaako mun ku hän on sijainen.

Soitin isälle. Siel se kattoo urheiluu. Lupasin myöhemmin soittaa vielä. Äitin antama tee oli jäähtyny kylmäksi.

Olen yrittäny kutoo noita tossuja hiuka ohuemmasta langasta. Ei oikee jaksa sitäkään tehä.

Soudin alle 4 minuuttia va. Alko polvet kipeytyy. Sen jälkeen polvet oli ku keitetyt spagetit. Mut päätin et toi oli tämän vuoden toinen kerta, ni mun ei tarvii mennä tunti tolkulla vielä. Meen selän ja polvien ehdolla. Nyt selkä ei tullu kipeeksi.

Ootan helmikuuta, että saan noi kuoleet avokadot heittää mäkeen. Muutenki saan tehä kukkaremppaa. Pitäis varmaan kattoo myös onko toi enkelisiipi liian pienessä purkissa. Pudottaa va lehtiä koko ajan.

Täksi päiväksi on eilistä "keittoa". Paljon kasviksii ja sit riisii ja naudan jauhelihaa. Pitäis useammin tehä. Huomenna teenkin sit sosekeittoo muutamaksi päivää. Ostin aleesta porkkana ja lanttu ja perunasosetta.

saloka 06.01.2019 klo 13.34
Miksi mulla on paska olo? Miksi mä itken taas? Miksi musta tuntuu ettei ketään ymmärrä mua?

Aamupäivän suihku.
Ruuaksi kasvissosekeittoo ja nugetteja.
Yritän ajatukset saada lankoihin ja puikkoihin, tai tällä hetkellä tossun kasaamisessa.

Huomenna pitäisi siivota.

Närästys, ilman närästystä, oireet vissiin palaa. Mitä teen väärin? Ei mulla ole aikaa mennä lääkärille. En ole tänä vuonna ees oksentanu kertaakaan.

Olen väsyny. Voxra väsyttää ja hidastaa mut. En haluu sitä myrkkyy enää syä.

soroppi 06.01.2019 klo 15.10
Lainaus:
saloka kirjoitti 4.1.2019 14:16

En tiä uskallanko tähän laittaa että on helpotus olla yksin, vaikka kaipaan tyttöö.
...

Mä voin hyvin ymmärtää ettei rakkaiden kanssa oleminen aina ole helppoa tai yksinkertaista. Ainakin musta tuntuu että kaikki kahnaukset niiden tärkeimpien ihmisten kanssa satuttavat monta kertaa enemmän kuin vieraampien, koska niillä tärkeillä ihmisillä on eniten väliä.

saloka 06.01.2019 klo 21.39
Lainaus:
soroppi kirjoitti 6.1.2019 15:10

Lainaus:
saloka kirjoitti 4.1.2019 14:16

En tiä uskallanko tähän laittaa että on helpotus olla yksin, vaikka kaipaan tyttöö.
...

Mä voin hyvin ymmärtää ettei rakkaiden kanssa oleminen aina ole helppoa tai yksinkertaista. Ainakin musta tuntuu että kaikki kahnaukset niiden tärkeimpien ihmisten kanssa satuttavat monta kertaa enemmän kuin vieraampien, koska niillä tärkeillä ihmisillä on eniten väliä.

Soroppi, huolehdin liikaa vanhemmista ja tytöstä ja se vie mut piippuun. Joka ilta soitan äitille ja päivällä. Päivällä soitan isälle, jos hereillä. Mä en vaa voi jättää soittamatta.

...
Aloin vaihteex tekee sukkia ja tein raidat päin honkii. Hyvä mä. Molemmat varret sain neulottuu, ennen ku aika loppu ja pitää tul sänkyyn.

Mul on ollu vähän huono olo tänään. Maha huutaa ruokaa koko ajan, kun on huonolla päällä. Oon syöny jopa jäisii pullii, kun en muuta keksiny.
Jotenki oon saanu aivasteltuu taas urakalla. Tiedä sit jos joku flunssa yrittää iskee vielä.
Närästysoireitakin tuuppaa taas olee. Illalla tuuppas ruuat ylös hiuka. Muutenki olo on, et se polte voi tulla minä aamuna tahansa.

Huomen ku herään, tarvii alkaa siivoo. Vaihtaa lakanat ja tehdä yleinsiivous. Lattia pestä myös. Pyykkiäkin taitaa olla sen verta et voi pestä.

Mut tälläst ankeeta täällä, mä taian men nukkuu ...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa