Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 690 / 696
saloka 02.01.2019 klo 12.25
Ihan ku yöllä tunsin jaloissani talon liikkuvan... onko se ees mahollista. Onhan siellä tuuli, mut tä on kivitalo. Tai tiilitalo. Taisin vaa tuntee omiani.

Mä en tosiaanka lähe tonne tuulee joidenki lääkkeiden ja paketin vuoksi. Mulla on oikeastaan hyvä olla näin. Ei ahista, pystyn itkee, ei pelota paljoo. Jne.

Pitäis sil hoitajalle laittaa viestiä, mut en tiä mitä laittaa. Aamuteetä tehdes tuntu et jalat lähtee just alta. On hiuka heikot jalat.

Mun piti eilen alkaa kuntoilee, mut ei tässä kunnossa uskalla. Se pillerin lisäys iltaan autto ainakin tämän aamun.

Tyttö laitto et voi paremmin tänään, mitä eilen. Ainakin vielä.

Verokorttikin tuli. Olisin halunnu äitin kans puhuu yhest jutust siitä, mut ei vastaa.

Tänään on vissiin makaronia tai spaghettii ruuaks.

Paino laski joulusta hyvin ja on aamu paino pysyny samoissa. Se joulunen paino oli katatrofi, mut silloin mun kroppani pysähtyikin kokonaan. Nyt on hyvä olla ku kroppakin toimii.

Kaipa haen toisen mukillisen teetä ja alan sit kutoo. Hiihtokin alkaa kohta joten siinä samassa on hyvä aika kutoo.

saloka 02.01.2019 klo 18.21
päivä on sujunut ihan hyvin. ei kipuja muuta kun selässä. kuntoilin hiukan päivällä, joten ehkä selkä ott siitä nokkiinsa. maksoin laskut ja jopa vuokrankin jo. hyvin ole pystyny rahaa säästää tämän kuun isoihin laskuihin. Huomenna ois tarkoitus apteekkiin mennä ja ärrälle hakee tytön paketti. Rahaa ei paljoo ole, joten en voi kauppaan mennä. Noita lääkkeitä pitää ostaa. Ehkä käyn va sen voxrn hommaamassa. Kutonut olen aika paljon. Tossut on melkein kasaamista vaille valmit. Et kaikki on ihmeen hyvin...
Jardin Prive 03.01.2019 klo 13.01
Hei, Saloka, mitä kuuluu? Saitko haettua tytön lähetyksen? Mä oon kysellyt isomman lähetyksen perään, paljonko maksaisi lähettää se postitse. Ja onko lähetys edes mahdollinen.

Päänahka kutisee. Onneksi huomenna on sauna. En viitsi mennnä tänään suihkuun. Laiskako olen? Joo.

Voimia sulle!

JP

saloka 03.01.2019 klo 17.14
jp, en hakenut. jos huomenna sit. äiti kinusi mut isoon kauppaan. vaikka mul ei ole hirveesti rahaa. kävin ostaa voxrat samalla. yllätys oli suuri ku heti otettiin se 50 e omaavastuu. onneks äitillä oli antaa rahaa. en kyl haluis ottaa niitä myrkkyjä.

nyt makaan jäässä peiton alla. söin ruuan ja join litran soijakaakaoo.

huomen pitäis vöhön siivota täällä. saa nähä lykkääkö äiti ittensä tänne siivoo, vaikka yksinki pärjäisin.

tyttö menee mummille yöksi. ei tule kotiin, kun mulla ei o rahaa. sovittiin et tulee sit joku toinen kerta.

huomenna ajattelin tehä kesäkeittotyyppisen jauhelihakeiton, eli pakkasesta kasviksii kattilaan jauhelihan kanssa.

pakko ottaa toinen peitto päälle....

Jardin Prive 03.01.2019 klo 21.54
Tytön poissaolo on tuskallista. Olisin halunnut juoda pullollisen viiniä, mutta en sitten kuitenkaan koskenut siihen. Juon sitä joskus miehen kanssa. Miltä sinusta tuntuu nyt olla erossa tyttärestäsi?

JP

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa