Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 689 / 696
saloka 31.12.2018 klo 10.42
On se kivaa et muilla on kivaa ja muita kutsutaan juhliin ym. Taikoitan perheen sisällä. Mä olen sit yksin kämpässä, kun en saa kutsua eikä ees kerrota mitään.

Yksi syy taas ottaa muutama lonkku lisää.

Tavallisesta poikkeavana join jo 5dl smoothien. Yleensä vedän tyhjään mahaan. Mut jotenki mun pääni haluaa oksentaa se pois.

Tänään tulee vaikea päivä.

saloka 31.12.2018 klo 20.04
Ei se itku tästäkään päivästä puuttunut. Itkin niin kauan, et nyt päätä särkee. Ei auta lonkero, ku se ei mee päähän. Kaikki epäonnistuu....

....taidan mennä ehkä ajoissa nukkuu. Mitä mä uudesta vuodesta. Se kumminkin on täyttä paskaa....

... tytön kans pienoisii ongelmii....

saloka 01.01.2019 klo 05.23
Oli sitä unta n. 4h ilman lääkkeitä. Vaik kui haukottelee, silti ei väsytä. Tulin sit kattoo suomen peliä. Nukutaan päivällä sit.

Ihmeen vähän on raketteja ammuttu täällä. Ite nukuin klo 00, heräsin klo 1 ja kaik oli ohi jo.

Juotuu tuli vissiin 8. Ei o ees huono olo. Herätessä vähän närästi.

Nyt on voxratki loppu kokonaan. Saa nähä kuinka sekaisin taas meen.

saloka 01.01.2019 klo 20.10
Tyttö ilmoitti itkien et on saanu 2 pahoinvointikohtausta, eikä tiä mistä johtuu. Ja ne on kestäny tunteja. Huoli iski heti. Joko taas tätä. Yhdestä päästiin, tulee heti toinen ongelma.

Stressitaso hipoo pilvii. Mut hyvin olen ilman lääkkeitä pärjäny. Saa nähä koska ite kyen menee apteekkiin. Omaa kurkkua ja ruokatorvee taas tänään polttanu. Ruoka/juoma tuuppaa ylös ja mahaa sattuu. Oon googlettanu syövästä tulehdukseen ja ruokavalioita, ettei tarvis mennä lääkäriin. Mut luulen että löydän itteni sieltä joku päivä vielä. Mulla on mahasuojalääke käytössä, eli ei pitäis närästää. En sit tiä, pitäiskö mun tuplata se lääke viikoks ja kattoo auttaako. Isä syö samaa lääkettä refluksiin tupla-annoksella.

Olen aamulla saanu nukuttuu ja otin päivälläkin unet. Jotenki on liian heikko olo. Olen syöny ruokaa ja koittanu jua vihreetä teetä.

En va tiä missä mättää. Kaikki alko marraskuussa jo kun selkä alko oireilla silloin tällöin. Nyt mukaan tullu nä ns. Närästysoireet. Onko sattumaa vai onko nä yhtä vaan sairautta. Pelottaa. Mulla on myös muutakin oireita/ ongelmia, mitä en tähän viitsi kertoo. Siksi stressaan ja oon huolestunu.

Ehkä huomenna on taas kotipäivä. Ulkona on tuuli ja liukkaan näköistä. Kai mä pärjään vielä ilman lääkkeitä. Eikä mulla ole viekkareitakaan. On oikeastaan ihan hyvä olla.

Huomenna tarvii laittaa hoitajalle viestiä. En taida olla tapaamiskunnossa. Mun täytyy itteni saada ti kuntoon, kun perhetyö tulee vikan kerran. Sit 12 pvä on pakko men hammasl. Ja 14 pvä on tytön palaveri. Johonki pitää isän hoito järjestää, eli to ja pe joka viikko ja sit pitäis alkaa ryhmässäkin käymään. MÄ EN JAKSA :apua .

Aloitin uusia tossuja tekee jämäjämälangoista. Tulee monen monta väriä.

Tiffany3 02.01.2019 klo 12.01
Tuntuu käsittämättömältä, että oman isän hoito on noin vaikeaa, vaikka siellä ei tarvitse olla koko päivää ja vain kahtena päivänä viikossa käydä ja kun ei ole ansiotyössäkään. Monet hoitavat vanhempansa oman työnsä ja perheensä ohella ihan valittamatta, vaikka väsymys välillä painaa.
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 02.01.2019 12.25

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa