Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 688 / 696
saloka 28.12.2018 klo 19.00
Kävin pikasesti kaupas kattomas, olisiko ollu jotain. Ei tehny mieli mitään. Ostin ketsuppii ja soija vanilja ja suklaavanukasta.

Alan laskee taas, koska pääsen nukkuu. Pari tuntia vielä. En haluis olla yhtään hereillä enää.

Tyttö on täällä päin, mut ei vissiin tuu moikkaa. Ens kuus on palaverikin.

Ootan maanantaita. Pystynkö juomaan, vai meneekö se itkuksi.

jaanas 29.12.2018 klo 12.12
Hei saloka.
Mitä sinä juot?
Eilinen ristely meni hyvin. En ostanut alkoholia, mutta tupakkaa ostin. :love2
saloka 29.12.2018 klo 15.31
Jaana, en mä muuta ku karpalo lonkeroa. Muutama vuosi sit meni leijonaa, mut en mä enää sitä.

...
Pottuja ja porkkanoita kiehumassa. Jos paistais ne sit. Riittää ylihuomiseksi noita kans, jollen ihan ahmatiks rupee. Pakko oli loput kasvikset käyttää, ettei mee huonoksi.

Oon tänään siivonnu. Pessy pyykkii ja astioita. Roskat pitäis joskus viä. Kirjoitin yhden kirjeen. Kastelin kukat.

Nyt ootan ruokaa ja alan rauhottuu.

saloka 29.12.2018 klo 22.05
Toivottavasti en herää huomenna hirveeseen kurkku ja ruokatorven poltteluun. Tänään heräsin. Se oli tosi kamalaa. Äkkiä va lääkkeet kurkusta alas ja toivoo et se yksi lääke auttaa poltteluun. Auttoi onneks päivän mittaa...

En vieläkään saanu niitä tossuja valmiiksi. Kestää kauan saada. Miehillä on iso jalka, tai sit niistä tulee elefantin tossut.

Laitoin tekemäni tilkkuupeiton päiväpeitteeksi. Peitto on varmaan 5 vuotta vanha jo, eikä sitä o pääteltykään vielä.

saloka 30.12.2018 klo 17.56
Oon vähän surullinen ja vihane.

Vihane- siitä että jouduin laittaa puhelimeen tehdas-asetukset. Se vei kaikki salasanat ja sovellukset.

Surullinen- tytöstä. Soitin hänelle ja se sai mut surulliseks ja vihaiseks. Tyttö oli suunnitellu yhden kaverin kans uuden vuoden, mut ei se onnistukaan talon puolesta. Nyt hän ettii paikkaa mihin menis. Kotiin ei voi tulla, ku mä juon. Isovanhemmille ei halua mennä. Olenko liian itsekäs, että juon enkä ota tyttöö?

Tänään en ole oikee voinu tehä mitään. Maha oireilee. Olin mä aamulla enne vessaravia vanhemmilla. Sen jälkeen oon istunu tai nukkunu kotona. En tiä mikä mahaan iski. Varmaan joku jännitystila. Toivon et huomenna rauhottuisi.

Tilasin siskoni kautta virosta 3 kynsilakkaa. Jos yrittäis alkaa lakkailla kynsii. Jos ne pysyis paremmassa kuorissakin.

Tossut sen ku ei etene. Viel 2.5 palaa ja päättely ja kasaaminen. Näytin äitille noita kolmia tossuja joita olen jo tehny. Äiti kehu.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa