Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 687 / 696
saloka 26.12.2018 klo 18.40
Selkä vieläkin kipee. Must tuntuu et mun selkä on sökö ja niska. Pelkään soittaa ja mennä lääkärille. On monenmoisia oireita just noihin liittyen. Pelottaa...

Kiva kun ei tiä tuleeko ptt aamulla. Pakko herätä, jos tulee.

2 lappua enää neulomatta. Sit jännätään millaisena nä on koottuna.

Tein ja söin ruuan. Olen syöny rasiallisen suklaata. Nyt enää juon mehuu loppu illan.

Olo on väsyny, ku ois isonki maratonin tehny.

Olen laiska tytär ja soitin isälle, enkä menny käymään. Saan kohta kuulla tästä. Mut, mä sentään soitan kun taas sisko ei tee sitäkään.

Taas itkettää. Taidan olla liian väsy. Parin tunnin päästä lääkkeet ja nukkumaan.

saloka 27.12.2018 klo 11.35
Äitipä teki tempun. Hä lähtee siskon kans mökille ja mä hoidan isää. :nyyh

Selkä edelleen paskana. Kivat kivut alko taas.

Pitäis lääkkeet ottaa. En haluis.

Pelkään että en pääse huomen tytön luo. Ja näin ollen hoitaja-aikakin menis.

En jaksa kirjoittaa. On huono olla.

saloka 27.12.2018 klo 16.27
Ei tykänny selkä kävelystä tai ruuan teosta. Mut pakko oli mennä kattoo isää.

Oon saanu painon alas about 3kg. Se on ku sai mahan toimii ja nesteet liikkeelle. Tai sit mulla on pahasti joku vialla kropassa.

Ruoka (maggara ja kasviksii) jäähtyy sylissä lautasella.

jaanas 27.12.2018 klo 21.11
Hei saloka.
Kuinka sinulle pääsikään noin käymään. Toivottavasti ei se käy liian paljon selällesi. Voitko muuten hyvin?
Huomenna lähden ystävieni kanssa Tallinnan risteilylle, vain päiväksi pois kotoa. Mukavempaa jatkoa sinulle. :love2
saloka 28.12.2018 klo 09.23
Mukavaa risteilyä jaana.

Jouduin peruu menot. Isän hoidin ja tulin hetki sit just hänen luotaan. Isä oli pärjänny hyvin, ainut et oli yöllä alitajuisesti vissiin pelänny ja näin ollen valvonut.

Ite heräsin aamuyöstä ja en saanu illalla unta. Sit tulin sohvalle torkkuu.

Tänään täytyy suihkuun mennä. Oon ni hikinen ton toppatakin kanssa. Täytyy vissiin vaihtaa takkia.

Muutenki täällä pitäisi siivota. Pakko yrittää, vaik ilkeetä tekeeki.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 682 | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa