Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä..., viestejä 3480 kpl, sivu 685 / 696
saloka 22.12.2018 klo 20.15
Tyttö tuli vähän ennen 18, mut lähti tonttuilemaan. Saa nähä koska tulee takasin. Mut siihen 2h riitti kiroilua, naurua, puhetta, ihmetystä, paketointia,halauksia ym.

Oon syöny joulutorttuja niin paljo et pahaa tekee. Onneks ei tarvi mahaa ajatella, ku ei tarvi minnekkään mennä.

Sain siskolta jo paketin, mikä piti aukasta. Sielä oli 2 leivontasuklaata, kahvia (?), 2 säilykehedelmäpurkkia ja 2 donitsivuokaa, joita mulla on ennestään jo 2. Enkä ole ehtiny käyttää niitä vieläkään.

Laitoin parvekkeelle 3 tuikkuu palamaan. Laitan huomennakin, jos muistan ja koko joulun ajan. Jouluvalot on oloh. Ja parvekkeella palamassa.

Olen neulonut sekalaista palatossuja. Eli 4llä langalla joista yks on monivärinen.

Fiilis on ihan ok. Väsy alkaa painaa, mut en mee ennen nukkuu ku tyttö tulee takasin.

Jardin Prive 22.12.2018 klo 23.02
Hei, Saloka! Näetkkö tyttöä jouluna? Vietättekö sitä perinteisesti sukulaisten kesken?

Mulla menee velvollisuus ohi sen, mitä joulusta itse tahtoisin. Ei ehkä enää montaa vuotta. Enkä nyt viittaa omaan kuolemaani.

Tekisi mieli soittaa päivystykseen, mutta olo ei ole "riittävän" huono.

En ole vielä ottanut iltalääkkeitä. Ehkä pitäisi. Haluan vain voida huonosti... :?

saloka 23.12.2018 klo 10.13
Lainaus:
Jardin Prive kirjoitti 22.12.2018 23:2

Hei, Saloka! Näetkkö tyttöä jouluna? Vietättekö sitä perinteisesti sukulaisten kesken?

Mulla menee velvollisuus ohi sen, mitä joulusta itse tahtoisin. Ei ehkä enää montaa vuotta. Enkä nyt viittaa omaan kuolemaani.

Tekisi mieli soittaa päivystykseen, mutta olo ei ole "riittävän" huono.

En ole vielä ottanut iltalääkkeitä. Ehkä pitäisi. Haluan vain voida huonosti... :?

jp :love1

Tyttö menee ensi yöksi isovanhemmille. Sitä ennen luuhaa mis luuhaa. Yhdessä emme taida olla ollenkaan. Harmittaa ku ostin hänelle ruokaa, mut ei hä o koskenukaan siihen.

Ite aijon tänään pest pyykkii ja men sen jälkee suihkuun. Huomenna, katon jos herään. Olen yksin.

Ootan et tyttö heräis, vois liikkuu täällä. Hän nukkuu sohvalla, ku halus.

Eilen oksentelin taas. En mä paljoo pysty. Enää. Tekis mieli ni viiltää. Nähä ne seuraukset. Se veri ym. Mulla on tosi paha olla, enkä voi sille mitään. Ei oikeastaan ees ahdista. Ahdistuslääkkeet loppu kokonaan ja yritän pärjätä ilman.

Hyvää joulua, jos ei enää nähä.

saloka 23.12.2018 klo 17.24
Tyttö on jossain. Piti tunti sit tulla. En jaksa ajatella. Vajosin sohvan pohjalle kattoo vanhoja ohjelmia. Mikään ei kiinnosta, mikään ei huvita ja jne... haluis va kuolla pois.

En halua lahjoja, en antsaitse niitä.

Olen syöny itteni kipeeksi. Vaikka en o oikeastaan syöny muuta ku joulutorttuja. Oon lihonnu 3 kiloo jo....

saloka 23.12.2018 klo 23.33
Mulla on rytmit ihan sekaisin ja se ahdistaa.
Olen syöny niin paljon että mahaan sattuu.
Itkin alku illasta surkeaa jouluani ja sitä että tyttö on muualla enemmän ku mun kans. Joo tiän et on teini.
Nyt hän on isovanhemmilla yön ja sit tulee tänne kai yöksi vielä.
Pelkään ettei lahjani ole tarpeeksi hyvät. Kenellekkään. Mitä mä sit teen, jos jokainen heittää lahjansa roskiin.
Tyttö oli ostanu mulle 2t sukat ja kynttilän. Pitää huomenna tehdä tilaa oloh. Pöydälle, et saan kynttilän poltettuu. Kauan siihen menee, mut silloin voin muistella tyttöö aina.
Meillä ei sit jouluruokaa ollukaan. Ei tyttö jaksa syä. Hän saa ton pottulaatikon viä ja kalan kotiinsa.

Alan väsymään, kun otin aikoja sit lääkkeet. Jotenki tuntuu et ku en ota enää ahdistuslääkettä, ni rivatril puree nopeemmin. Olen n. 30 min taju kankaalla, jos tahdon. Ehkä mä annan unen tulla. Laitan räpin soimaan taustalle ja alan nukkuu ...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 680 | 681 | 682 | 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa