Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3144 kpl, sivu 624 / 629
Jardin Prive 13.03.2019 klo 19.16
Ahdistaa ja masentaa. On se vakio-olo. Tunnen itseni itsetuhoiseksi... En haluaisi istua tässä, elää... Totaali-paasto houkuttaa. Ei ravintoa lainkaan kurkusta alas. Eihän siihen suoranaisesti kuole, mutta...

No, se siitä...

---

Tunnen ensimmäistä kertaa vihaa yhtä ihmistä kohtaan. Siitä on mulle sanottu kai jo joskus terapiassa, mutta en ole koskaan ajatellut niin. Kaikki syyllisyys ja vika on ollut mussa. Ehkä niin ei olekaan...?

En tiedä, miltä se tuntuu?

jaanas 13.03.2019 klo 20.01
Hei JP.
Mietin ajattelemista ja sitä tilaa kuin ajattelu muuttuu työlääksi. Onko tuttua sinulle?
Aivankuin pääni tilalla olisi krääsää vaimentamassa ajatuksiani. Onko tuttua sinulle?
Jardin Prive 14.03.2019 klo 10.48
Hei, Jaanas! :love2 Tarkoitatko esim sellaista, että kun eilen minä tavoitin ajatuksissani jotain olennaista, todennäköisesti jotain tosi tärkeää, enkä nyt enää tunnista sitä tai pääse eteenpäin sen miettimisessä... Ajatteluni on puuroa. En osaa ajatella. Olen pettynyt itseeni.
jaanas 14.03.2019 klo 15.01
Hei JP.
Juuri sitä tarkoitin. Ajattelu vaikeutuu kovasti, eikä kykene ohjailemaan ajatuksiansa. :bd
Muuten minä pääsin työhön. Edustus ja myyntityötä. :bd
Jardin Prive 14.03.2019 klo 16.57
Hienoa, Jaanas! Onnea työn saannista!

Minä tein peruna-bataatti -paistoksen uuniin. Kypsymiseen menee aikaa varmasti yli kaksi tuntia. Laitoin proteiiniksi papuja ja Mifua. Olen vastaavan tehnyt kerran aikaisemminkin. Oli ihan hyvää.

Nyt mua taas masentaa. :(

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | 624 | 625 | 626 | 627 | 628 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa