Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3144 kpl, sivu 621 / 629
saloka 09.03.2019 klo 18.14
Kiitos :love1

Keksitkö mitä aloit tehä? Mä haluaisin kutoo, mut käsis ei ole tarpeeksi voimaa. Kuntoilin tos 5.29 minuuttia soutulaitteen kans. Mun enkka. Ei siinä paljoo kaloreita menny, mut sain jalkoihin sitä kipua ja tunnetta et ne joskus ehkä vahvistuu.

Mä söin riisipuuron va. Illemmalla muutama hapankorppu. Join litran appelsiinimehuu, eikä näköjään maha tykänny siitä. Huomiseksi pitäis ruokaa kehittää. Pitää varmaan mennä taas pakastinta tonkii ja kattoo houkutteleeko mikään. Ei oikee nappaa syä mitään.

Olen 2x soittanu isälle tänään jo. 17 aikoihin sisko ei ollu viel käyny. Ketutuskäyrä nousee jollei mee ollenkaan.

Vitsi taas alkaa päätä sattuu väsykin painanu koko päivän. 3h pääst pääsee onneks nukkuu...

Jardin Prive 09.03.2019 klo 19.19
Hei, Saloka! :love2 Olen pääasiassa istunut koneella. Olen tehnyt ehkä 10 minuuttia yhteensä jotain muuta. :huoh Tuossa 10 minuutissa yksi laatikko kaappiin, toinen pöydälle (on menossa järjesteltynä kahteen eri hyllyyn/säilytykseen), kerätty vajaan Ikea-säkillisen pahveja pahvinkeräykseen lattialta (vielä jäljellä ja vielä enemmän jäljellä keräyskorissa)... Tunnen itseni edelleen tosi huonoksi ja kelvottomaksi.

Haluaisin saada ensin olohuoneen lattian tyhjäksi turhasta tavarasta, sitten imuroitua sen ja ehkä pestyä pikaisesti. Ja sen jälkeen haluaisin saada virkkaamani maton paikalleen. Sitten seuraava huone, ja seuraava, ja...

Oletko nähnyt tyttöäsi ja tai ollut häneen muuten yhteydessä? Voiko hän hyvin? Mulla oli eilen tyttöni kanssa mukavaa! Ja olen siitä tosi iloinen! Se ei tosin riitä tekemään tästä hetkestä hyvää. Ei edes kelvollista.

Mua ahdistaa. Otin siihen juuri lääkettä. Eihän se heti todellakaan auta. Jos edes ajankaan kanssa. Saisinpa tehtyä täällä kotona muutakin. Se ehkä helpotaisi oloa. :?

jaanas 09.03.2019 klo 19.36
Hei JP.
Ymmärrän ettet ole kunnossa, ja toivon että saat purettua pahaaoloasi jotenkin. En rupea sinua neuvomaan enää, ei idea ole siinä, mutta kuitenkin yritä nukkua ensi yönä, vaikka on vaikeata on siihen helpompi suhtautua kuin on nukkunut ja syönyt hyvin. Itkeä voi aina kuin mieli tekee, se ei tee pahaa. Hyvää yötä. :zz
Jardin Prive 09.03.2019 klo 20.41
Kiitos, Jaanas! :lvrs
saloka 09.03.2019 klo 21.46
Yritän olla joka päivä yhteydessä tyttöön, ku hän on kerta alaikäinen vielä ja mä huoltaja. Eilen hän meni kaverilleen yökylään kun viimeksi ei onnistunu kun tyttö oli 1.5vko kuumeessa. Olen viimeks nähnyt tytön vissiin viikko sitten, silloin kun kävin äitin kanssa hänen luonna.

Mä tiän miltä tuntuu kun koti ei ole "edustuskuntoinen". Mun pitää ite huomenna kattoo et kotona on hiuka siistimpää. Ma aamulla perhetyö tulee. Makkari on niin karsees kunnos, et ovi pysyy ehkä kiinni.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | 624 | 625 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa