Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3144 kpl, sivu 619 / 629
Jardin Prive 06.03.2019 klo 12.16
Mulla on todettu astma. Sain siihen lääkkeen. En voi mitenkän erityisen huonosti sen osalta.

Tänä aamuna nukuin pitkään, mutta jo nyt puolenpäivän aikaan väsyttää. Mulla on iltapäivällä ja illalla ohjelmaa. Pitäisi ne jaksaa. Ja mukaviahan nuo menot on, mutta silti... Haluaisin vain käpertyä sänkyyn.

Kelasta jo soittivat takaisin, ja asiat on melko kunnossa. Nyt odottelen soittoa sairaanhoidon puolelta. Tuntuu monimutkaiselta! Kelan kanssa on usein hankala asioida. Toivottavasti asiat kuitenkin etenee. Ja mieluiten mahdollisimman hyvään suuntaan.

Toivon kaikille hyvää tuhkakeskiviikoa ja paastonajan alkua! :)

saloka 06.03.2019 klo 13.00
Ketutus. Mielessä pyörii VAIN yksi asia. Voimat alkaa loppuu, mut silti on jaksettava. Itkemättä ei menny tämäkään päivä. Olen liian väsynyt....

Kukat pitäis hoitaa, mut en jaksa. Heitin käsityönki pois, kun en jaksanu. Menen kai sohvalle peiton alle...

Jardin Prive 06.03.2019 klo 20.55
Hei, Saloka! :love2 Vieläkö ketuttaa? Oletko yhtä väsynyt kuin keskiviikkona?

Mua väsyttää. Kello ei ole vielä edes yhdeksää illalla, ja minä olen ottanut jo iltalääkkeet. Menen varmaan kohta nukkumaan. Jos en mene kohtuu pian sänkyyn, muutun tämän hetkistäkin itsetuhoisemmaksi. Sain vinkin hoitoni suhteen, ja sitä noudatan todennäköisesti jo huomenna. Se luo tähän hetkeen edes vähän lohtua.

saloka 07.03.2019 klo 12.14
Miettisin, ku menee hermot jonkun ihanan rempan takii. Jos laittais kuulokkeet korviin ja ottais roskapussin ja siivois kaikki piikeistä vanupurkkeihin. Laittais tiskikoneen päälle. Tekis puuroo ruuaksi. Siinäkin on varmaan miljoona kaloria, mut olkoon.

Nukuin alle 10h viime yönnä ja sen huomaa... väsy iskee jos pysähtyy...

jaanas 07.03.2019 klo 16.27
Hei JP.
En tiedä mitä teen aina väärin, Mutta kävin tänään etsimässä oikeata ovikelloa helsingissä, kuin oli sovittu tapaaminen työpaikka haastattelun merkeissä, ja huomasin etten ollut saanut täydellistä osoitetta ylöskirjoitettua. En löytänyt perille. :apua

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa