Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3144 kpl, sivu 618 / 629
Jardin Prive 04.03.2019 klo 08.48
Hei, Jaanas! :love2 Harmi tuo veljesi työvuoro! Sitä kun on jotain suunnitellut - jotain mukavaa - ja sitten sitä ei pysty toteuttamaan, ei se kivalta tunnu...

Viime yön nukuin kohtalaisen hyvin. Yö vain jäi lyhyeksi. Nukuin vajaat kuusi tuntia. Ei riitä mulle, mutta en mene enää nukkumaan. Olen valvonut jo kuudesta asti. Olo tuntuu nyt vähän huonolta.

Mulla on labrassa käynti iltapäivällä. Otan jonkun neulomuksen/virkkuun mukaan. Joudun sen verran odottelemaan.

saloka 04.03.2019 klo 16.46
Moi.

Miten labras meni? Joko sait tulokset, onko kaik ok?

Mieli on taas maassa. vieläkään ei tiedetä mikä tytölläni on.

Voimii...
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 05.03.2019 08.25

jaanas 04.03.2019 klo 22.11
Hei JP.
Kuinka meni labrassa.
Paistoin eilen broilerin koipia, ja niistä jäi yksi, jonka söin juuri. Maistui tosiaan hyvältä.
Jälkeenpäin huomasin että kynsien alle oli mennyt kakkaa siitä. Kaikessa hiljaisuudessa
puhdistin kynsieni aluset. Sellaista sattuu kuin syö sormin kylmää broileria. :bd
Tänään en tehnyt matematiikan läksyjäni, enkä eilen. Syy on etten muista miten ne piti
tehdä. :bd Ei kerry pisteitä. :bd
Jardin Prive 05.03.2019 klo 07.59
Nukuin reilut kahdeksan tuntia. Ja kävin vielä parinkymmenen minuutin lisäunilla. Silti väsyttää nyt. Haluaisin sänkyyn takaisin!

Eilen sain kuulla yhdestä asiasta hyviä uutisia. Ahdisti kuitenkin. Ja ahdistaa edelleen. Tuntuu, etten voi hyvin. Mun olisi saatava nukkua enemmän. Sillä on ehkä tekemistä tämän olon kanssa. Huomenna ehdin nukkuman aamusta, mutta sitten meneekin loppuviikko vähillä unilla. :( Mulla on osittain senkin takia riski itsetuhoisuuteen. Kun sitä tuntuu olevan jo nyt.

Näin painajaista toissa aamuna. (Niin kai se oli?) Pelkään siitä johtuen mennä nukkumaan. Pelkään näkeväni painajaista. Ja jokainen väkivalta-uutinen saa mut pelkäämään tyttöni puolesta.

Haluan nukkumaan!

Jardin Prive 05.03.2019 klo 08.30
Hei, Saloka! Tiedän labrojen tulokset, mutten vielä sitä, miten lääkäri tulkitsee kaikki arvot kokonaisuudessaan. Tapaan hoitajan tänään, ja kuulen tähän astiset tiedot.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa