Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 604 / 615
jaanas 02.02.2019 klo 16.12
Nuoruudessani suunnittelin itsemurhaa ja toteutin suunnitelmani, en kuitenkaan kuollut, olin vain meikannut ja laittanut itseni kauniiksi. Heräsin iltapäivällä lievään huimaavaantilaan. :bd
Jardin Prive 02.02.2019 klo 20.47
Hei, Jaanas! :love2 Itsetuhoisuus on jotain outoa. Sen ajattelu saa olon helpottumaan, vaikka saman aikaisesti se ahdistaa. Mulla on takana joitain itsemurhayrityksiä. Kokeiluja, mutta en ole kuollut. Edes sattumalta.

Mies oli täällä. Lähti äsken kotiinsa. Nyt mun on paha olla. Haluaisin ottaa yliannostuksen. Kokeilla, josko kuolisin.

En kuitenkaan tee niin. Mietin, pitäisikö mun soittaa jonnekin. Mutta kun en voi riittävän huonosti... :(

Jardin Prive 03.02.2019 klo 08.26
Haluaisin kirjoittaa jotain, mutten tiedä mitä. Olen väsynyt. Heräsin aikaisin. Ja vaikka nukuin vielä jonkin aikaa, tuntuu, etten haluaisi olla ylhäällä. Paleltaa. Olen lisännyt vaatteita päälleni, mutta ei helpota. Tilkkupeitto jalkojen päälle niin ehkä tarkenen tässä koneella.

Sataa lunta, kun melko Etelä-Suomessa ollaan. Käsitöitä olisi kiva tehdä. Kaavoja pitäisi piirtää, eikä vain istua tässä paikoillaan.

Taas kerran olo, etten saa mitään aikaiseksi. Tunnen itseni huonoksi.

Kelvottomaksi. Tyhmäksi. Aikaansaamattomaksi.

Pääsinpä taas haukkumaan itseäni. :(

jaanas 03.02.2019 klo 09.40
Hei JP.
Täällä sataa taas lunta. Lumiaurat olivat jo aamulla töissä käydessäni ulkona. Millainen sää siellä on?
Oletko keksinyt minkä tähden sinulla on itsetuhoisia ajatuksia? Minulla ne johtuivat enimmäkseen itsesäälistä ja alemmuudentunnosta, kuin kuvittelin etteivät läheiseni
välittäneet minusta. Alettuani kuvitella että minulla on merkitystä elämässäni, näitä
itsetuhoisia ajatuksia ei enää ilmennyt. :bd
Hyvää sunnuntaita.
saloka 03.02.2019 klo 10.59
Lunta on kuulemma täälläkin tullu. En va huomannu ku ulos katoin.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa