Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 602 / 615
jaanas 23.01.2019 klo 20.14
Hei JP.
Mitä minä kuulin ettei yleisiäkulkuyhteyksiä. Muutit siis maalle. Oletko viihtynyt siellä?
Mitä siellä voi tehdä talvella? Vieläkö olet masentunut? Tai ahdistunut? Onko sinulla oma
sauna? :love2
Jardin Prive 23.01.2019 klo 23.05
Taksi-matkat sujuivat ihan hyvin. Nukuin illalla tunnin. Nyt jaksan taas valvoa. Hetken.

Puhuttiin hoitajan kanssa tänään pakko-oireisuudesta. Mulla on kai sitä ainakin itsetuhoisuuteen liittyen. Itseni vahingoittaminen tai im. on mielessä säännöllisen säännöttömästi. Kai se aina pahenee kausittain. Hän ehdotti mulle itsemyötätuntoon keskittymistä, mutta en voi sallia sitä itselleni. Vaadin kai itseltäni paljon. En voi hakea apua. Tai en voisi, mutta haen silti... (Sekavaa!) Ehkä se menee jotenkin niin, että koen, etten olisi oikeutettu apuun, jota haen. Ja silloin tuomitsen itseni. Hoitaja sanoo, että mun olisi hyvä hakea itselleni apua mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään.

Miksi?

Olen hengisssä, elossa, olemassa. Näin ainakin jonkin aikaa. Mutta en haluaisi. Haluaisin olla mieluummin poistunut tästä mailmasta.

Nyt alkaa olla pakko mennä nukkumaan. Olisi tehnyt hyvää soittaa Kriisipuhelimeen, mutta en nyt jaksa, vaikka hetki sitten ajattelin sen tehdä. Miein jos satuttaisin itseäni kuitenkin vielä...

soroppi 24.01.2019 klo 23.16
Hoitajasi kuulostaa mukavalta :) Itseinho-asiat on hankalia/mielenkiintoisia. Puhuitteko koskaan terapiassa tai muualla survivor's guiltistä (näyttää kamalalta kirjoitettuna, mutta en tiedä suomenkielistäkään termiä)?

Täällä on kylmää ja erittäin tuulista. Toivottavasti päiväsi oli parempi kuin eilinen.

Jardin Prive 27.01.2019 klo 19.22
Hei, Soroppi! Mulla vaihtuu hoitaja pian. Jännittää ja huolestuttaa. Saanko luotua hyvän terapiasuhteen. Tai saako hän luotua minun kansani hyvän terapiasuhteen...?

Olen nyt palaamassa junalla kotiin viikonlopun reissulta. Mies tulee asemalle vastaa. En halua kotoa pois!

Jardin Prive 28.01.2019 klo 12.47
Kotona ollaan. Nukuin pitkään. Ainakin yli yhdeksään... Mies tulee kohta. En tiedä vielä, lähdemmekö heti hänen luo vai onko hän jonkin aikaa mulla.

Pitää soitella yhden lääkkeen perään...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa