Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 601 / 615
Jardin Prive 20.01.2019 klo 18.44
Tämä on 3000. kirjoitus. Olen roikkunut näillä linjoilla jo useamman vuoden. En muista ulkoa, kuinka kauan. Olisi pitänyt katsoa ketjun alusta...

Olin miehen luona yötä, nyt kotona. Huomenna olisi tarkoitus pestä pyykkiä. En vain tiedä, miten pyykkituvalla on vapaita vuoroja. Enkä jaksa nyt lähteä tuohon pakkaseen katsomaan. Aamusta on tarkoitus herätä ajoissa. Kuunpimennys on kai kuuden jälkeen, ja sen haluaisin nähdä. Milläköhän suunnalla kuu on silloin?

Kohta menen käsitöiden pariin.

Olin kaksi yötä miehen luona. Se tuntui hyvältä. Perjantaina saunottiin, eilen käytiin kävelemässä ja tänään käytiin kaupoilla. Mä kaipaan miestä. Hän lähti yöksi kotiinsa. Yhdessä me ei mahduttaisi asumaan tavaroiden takia. Eikä varmaan osattaisi asuakaan niin tiiviisti. Rakastan häntä kuitenkin tosi paljon. Ikävä.

Jardin Prive 21.01.2019 klo 06.51
40 astetta eroa ulko- ja sisälämpötilojen välillä. Paljon!

Olen valvonut kolmesta. Enkä mene enää nukkumaan. Aion kohta käydä pyykkituvalla varaamassa vuoron, ja katson samalla kuunpimennyksen.

Nyt mua ahdistaa jonkin verran. Otin juuri aamulääkkeet, eikä ne vaikuta vielä. Ajatukset ei kulje. Soitin tytölle eilen. Tunnen itseni vähän kipeäksi. Pitää mitata lämpöä, kun tulen takaisin pyykkituvalta.

Mulla on Opamoxin pudotusta hidastettu tosi paljon. Seuraava pudotus on vasta helmikuun lopussa. Se tuntuu turvalliselta. Pudotus jatkuu, mutta ei kaiketi liian nopeasti.

Jardin Prive 22.01.2019 klo 09.49
Nyt on pakkasta enää 14 astetta. Nukuin puoli kahdeksaan. Heräsin jo kerran aikaisemmin, mutta menin takaisin nukkumaan. Vieläkin nukuttaa. Pesin eilen pyykkiä. Laitoin yhteen paitaan ja yhteen jakkuun huuhteluainetta, etteivät olisi niin sähköisiä. Ja nyt ne *haisevat* huuhteluaineelle. Hiiskatti, kun meinaan nukahtaa tähän tuolille.

Selvittelen Kela-taksi -asiaa ja mahdollista astmaani. Ja viikonlopun tytön tapaamista. Voin pahoin, kai väsymyksestä. Uskaltauduin soittamaan miehelle. Oli juuri herännyt, eli en onnistunut herättämään häntä. (Hyvä niin...) Tunnen itseni koko ajan hengästyneeksi.

Aloin eilen leikata olkalaukun kankaita. Nyt mulla on jo pikkuisen parempi käsitys, miten laukkkua kasataan. Mutta ei se vieläkään selvä ole.

Päivä on harmaa. Aurinko ei paista.

Jardin Prive 22.01.2019 klo 22.03
Lueskelin sairaskertomuksiani netistä. Tuntuivat pelottavilta. Ja ehkä huolestuttaviltakin. Niin äskettäin on taas lääkitystä muutettu. Jonkin sairaalajakson yhteydessä kai. Ja nyt ne kaikki aiemmat paperit on täällä hoitohenkilökunnan luettavissa. En tiedä, mitä ajatella. Se, mikä huolestuttaa, on se, että olen niin samanlaisessa olossa kuin usein ennenkin. En nyt ihan niiin kuolemanhakuinen kuin joskus, mutta sinne päin...

Joissain papereissa puhuttiin mun itsetuhoisuudesta ja im.ajatuksista. Ja niitä on edelleen. Lähetteen tänne antanut lääkäri viittasi itsen vahingoittamiseen ja hoitaja täällä on kirjannut siitä ylös. Bentsoja lähdettiin ajamaan alas, koska ne laskevat impulssikynnystä. Olen jossain määrin ahdistunut ja toivoton. Kunpa mulla ei olisi miestä. Voisin silloin ilman epäilyksiä kuolla.

Huomenna tapaan hoitajan. Haluaisin tavata myös lääkärin. Lähden kuitenkin torstaina reissuun loppuviikoksi. En tahtoisi mennä, mutta olen sen sopinut. Lääkäriltä pyytäisin lähetettä sairaalaan. En tiedä, olisinko riittävän itsetuhoinen. Voi olla, etten sitä ole. Tuntuu vain hankalalta tämä oleminen. En halua elää. :(

Jardin Prive 23.01.2019 klo 03.44
Heräsinpä taas aikaisin. Nyt jään valvomaan; Olisi kuitenkin ollut aikainen herätys. Käyn kohta suihkussa ja pesen hiukseni. Mulla on hoitajan tapaaminen ja menen sinne ensimmäistä kertaa Kela-taksilla.

Käytän Kela-taksia puutteetllisten kulkuyhteyksien takia. Tällä ei ole liki mitään julkistakulkuvälinettä. Enkä voi edellyttää miestä kuljettamaan mua, kun ei olla edes avopari. Seurustellaan vaan. Ja maksanhan minä hänellekin matkoistani.

Nyt suihkuun. Saan hiukset suunnilleen kuiviksi...

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa