Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 600 / 615
Jardin Prive 17.01.2019 klo 17.03
Tapasin tänään hoitajani. Ei ollut hirveästi puhuttavaa. En tule jatkossa tapaamaan hoitajaa viikottain. Se tuntuu pelottavalta. Ahdistuin ja säikähdin, kun kuulin sen. Ryhmässä kävin, eikä oikeastaan ahdistanut. Olin tosin ottanut ennnakkoon Opamoxia.

Oon kotona, ja nyt mua paleltaa. Sellainen pieni, jäytävä ahdistus on koko ajan pinnassa ja pinnan alla.

Tässähän voisi kirjoittaa sekä masentuneiden ja ahdistuneiden ketjuun... :(

Jardin Prive 18.01.2019 klo 07.13
Heräsin tänään vasta puolli kuuden aikoihin aamusta. Nyt kuitenkin väsyttää vähän. Mietin vielä nukkumaan menoa. Luultavasti en mene. Mulla on tänään kurssi, jonne meneminen jännitää. Kurssi on käsityötä. Mitenkäs muuten...? ;-)

Menen ainakin ensi yöksi miehen luo. Ehkä toiseksekin... Olen pakkaillut tavaroita, ettei menisi kauan aikaa, kun tulen käymään täällä hakemassa ne.

Pitäisi käydä joku lähipäivä kaupassa. Maito puuttuu. Riittävän kuuman kahvin pystyn juomaan ilman maitoa. No, nyt on juotu aamukahvit. Haluaisin ostaa taas lankaa ja aloittaa yhden uuden työn. Se olisi helppo. Vain isoäiden neliöitä. Ei tarvitsisi laskea mitään.

Halujaisin taas vahingoittaa itseäni. Sen tarve ei ole nyt mahdottoman suuri. Pystyn vielä olemaan tekemättä sitä, mutta mieli tekisi. Ja edelleen mieli tekisi mennä nukkumaan; en tiedä, pitäisikö mun kuunnella jälkimmäistä halua...?

Otin lääkkeet, ja menen nukkumaan puoleksi tunnniksi.

soroppi 18.01.2019 klo 09.59
Nukkuminen kuulosti mustakin hyvältä idealta, toivottavasti sait unta :)

Keskiviikkona heräsin aikaisin (= normaaliin aikaan) töihin mutta sit tuli tehtyä niin täysi päivä (harmitti etten ollut enempää seurana) että eilen aamulla tyydyin vaan laittamaan hälytyksen pois päältä ja nukkumaan siihen asti kun nukuttaa. Teki kyllä hyvää. Tänään heräsin taas kellolla, joskin saatan jossakin vaiheessa tarvita päiväunet.

Jardin Prive 19.01.2019 klo 10.57
Hei, Soroppi. Nukuin viime yön ihan hyvin. Toissa yönä sain nukuttua hetken lisää. Olen nyt miehen luona, luultavasti huomiseen.

Join nyt aamuusta luultavasti yhden kupillisen kahvia liikaa; ahdistaa.

Jardin Prive 20.01.2019 klo 11.15
Mulla on ollut pakkasella liikkuessa rintakipua niin, että olen joutunut pysähtelemään hengittämään. Sitä tutkittin viikolla. Sydänperäistä se tuskin on. Nyt tutkitaan astman mahdollisuuutta.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 595 | 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa