Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 5 / 16
jaanas 02.03.2019 klo 08.41
Jumalan kuvajaiset eli ihmiset häiriintyivät taas määritelmästäni löytää Jumalani luokse, tulivat aistiharhoina kommentoimaan eilisiä tuntemuksiani tänä päivänä. Ei voisi tai en saisi voida mitään sille että jollain muulla on ollut tuntemuksia myös eilispäivänä enään tänä päivänä. :bd
jaanas 02.03.2019 klo 18.58
Huh huh! Olen lukenut eroottista kirjaston kirjaa " Seksin polte " ja siinä on kuvauksia seksuaalisesta toiminnasta. Huh Huh! :bd
Tänään on ollut ihan kiva päivä, olen ollut liikkeellä, ja istunut lukemassa erootista kirjaa. :bd
Kissani voi hyvin ja syö kohtuullisesti. :bd Minä voin hyvin ja syön kohtuullisesti. :bd
jaanas 03.03.2019 klo 10.04
Aurinko paistaa. Kivaa.
Yritän olla lukematta tänään erootista kirjaston kirjaa, Seksin polte1. kuin on sunnuntai.
Luen sitä sitten ensi viikolla, kunnes pääsen kirjaan, Seksin polte2. joka on myös lainassa
kirjastosta. :bd :lvrs Tänään en ajattele seksiä. :lvrs :bd
jaanas 03.03.2019 klo 13.04
Luin kuitenkin kuin ei ollut mitään tekemistä. :bd :lvrs
Kissani kiipesi eilen uuden kiipeilytelineensä katolle ja ihasteli näköalojansa. :lvrs :bd
Se on 3 kerroksinen kiipeilyteline, ennen hänellä oli vain 2 kerroksinen kiipeilyteline. :bd :lvrs
jaanas 03.03.2019 klo 17.32
Kävin ostoksilla ja ostin samalla mustista ja mirristä kissalleni lelun. Kissani innostui siitä kovin paljon ja leikki sillä niin että karvat vain pölysivät. :lvrs
Soitin kälylleni kuin en tiennyt kuinka kauan broilerin koivet pitää olla uunissa, ja saadakseni tietää etten ehkä voi mennä veljelleni kylään ensi viikolla kuin hän on töissä syntymäpäivänänsä. :lvrs

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa