Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 599 / 615
Jardin Prive 15.01.2019 klo 19.19
Ajattelin tehdä tehdä taas (= aloittaa) yhden käsilaukun. Kankaat on ja kaavat ja englanninkieliset ohjeet. Ohjeista en vain oikein saa selvää. En käynyt vielä leikkamaan kankaita. On ensin ymmärrettävä vähän enemmän, mitä pitäisi olla tekemässä; tai siis, miten olla tekemässä...

Huomennna mulla on yksi ryhmä, samoin torstaina. Torstaina on myös hoitajan tapaaminen. Ja perjantaina yksi kurssi. En tiedä, selviänkö? Alkaa jo pelottaa etukäteen.

Olen nyt selvinnyt useamman päivän ilman tai yhdellä Opamoxilla. Mulla on siitä kuitenkin jo uusi resepti kirjoitettuna. Haen lääkkeen piakkoin.

Perjantaina nyplään kurssilla. Alan kohta tai huomenna puolaamaan lankaa nypylöille. En halua käyttää kurssin aikaa siihen, minkä voin tehdä kotonakin. On taas niin pitkä aika siitä, kun olen viimeksi nyplännyt, että tulen tarvitsemaan aloitukseen apua. Ja siihenhän opettaja on olemassa. Pitää ottaa mukaan myös joku työ, minkä varmasti osaa jo, eli aion ottaa huivin neulottavaksi.

Otan nyt tavallista rauhoittavaa. Tuntuu siltä, että lääkettä tarvitsen... Olenko juonut kahvia liikaa?

Kaipa mulla masennus oireilee...

Jardin Prive 15.01.2019 klo 22.27
Soitin noihin molempiin. Pääivystyksestä oli enemmän apua. Iski aivan hirveä ahdistus. Meni onneksi ohi puolessa tunnissa. Otin tosin muutaman Opamoxin. Eli ei se sitten ollutkaan niin kauhea, kun meni ohi noin nopeasti.
Jardin Prive 16.01.2019 klo 07.21
Mulle sanotaaan, että pitäisi olla armollinen itseä kohtaan. Mutta miten? Kun mun pitäisi saada aikaiseksi niin paljon... Tai edes jotakin näkyvää joka päivä. Muuten se ei kelpaa. Muuten minä en kelpaa.

Eilen piirsin laukun kaavoja ja yritin vähän hahmottaa, miten laukku tehtäisiin. Näyttää kivalta! Ja siinä on kiva juju... Kun vain saisin aloitettua työn! Ensin leikata kankaat. Tukea ne, ja alkaa ommella. Ja tehdä tuo kaikki ompelu oikeassa järjestyksessä. Vetoketjun kiinnittäminen mietityttää. Tai oikeastaaan sen päälle tuleva lipare.

Heräsin kuuden aikoihin. Olen juonut kaksi muumi-mukillista kahvia ja huomaan, ettei ole enää syytä juoda lisää. Alkaa jo tuostakin tulla huono olo.

Haluaisin edelleeen satuttaa itseäni.

Eilen soitin päivystykseen ja sitten Kriisipuhelimeen. Päivystykseen soitaminen olisi muuten riittänyt, mutta kun mua alkoi ahdistaa niin voimakkaasti (ahdistuskohtaus), päätin soittaa vielä itselleni lisää puheseuraa. Sen aikana olo rauhoittui, ainakin melko pitkälti.

Tänään on viikon ja alkaneen vuoden ensimmäinen ryhmä. En tiedä, mitä siellä tällä kertaa tehdään. Toivottavasti jotain mielenkiintoista.

saloka 16.01.2019 klo 12.49
Miten ryhmä meni?
Jardin Prive 16.01.2019 klo 16.11
Ryhmä meni yllättävän hyvin. Ei juurikaan ahdistanut. Olin vähän aikaisemmin joutunut soittamaan yhden tärkeän puhelun, ja se sai aikaan ahdistusta. Otin silloin yhden Opamoxin ja päivälääkkeet. Niiden avulla kai ryhmäkin meni... :tah

Nyt oon kotona ja mies on täällä. Mun on ikävä ollut häntä.

Tuntuu hyvältä olla omassa kodissa.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 594 | 595 | 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa