Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 598 / 615
Jardin Prive 13.01.2019 klo 19.07
Hei, Saloka. Teittekö kauppamatkat äitisi kanssa yhdesssä? Onko sun tälllä hetkellä vaikea matkustaa itse ja yksin vai onko parempi olla ilman seuraa? Mun on helpompi olla miehen seurassa. Mutta eihän se tosiaan ole sama kuin äidin kanssa reissaaminen.

Haluaisin ommella, mutta en tajua ohjetta. Tunnen itseni taas ihan tampioksi.

Ehkä tuo ahdistus ei ole parina päivänä tullut niin pahana päälle, kun tiedän, että mulla on käytettävissä lääkkeet siihen. Mutta oletettavasti liki täysin varmasti ahdistus tulee nousemaan kohtauksen tasolle tällä viikolla useampaan otteeseen, kun on uusia ryhmiä ja käyntejä edessä. Pelottaa jo melkein nyt.

Menen taas katsomaan kankaita...

JP

saloka 13.01.2019 klo 22.29
Isot kauppamatkat mennään äitin kans. Yksin pystyy kuuntelee musaa ja olla etupenkillä, mut äitin kans ei. Puhuttiin kävellessä kaupalle äitin kans peloista. Yritin hänelle sanoo, mut sivuutti heti sen muualle. Ei o helppoo kun takana oleva mies saa kohtauksen ja näen joka kerta sen silmissä, ku elvytettiin. Luulen ettei selviny. Ei ehkä kukaan ymmärrä. Toinen kerta ku yks nainen saa kohtauksen, äiti meni auttaa. Siitä asti olen va tarkkaillu ilmisii autos. Jokaisen hengenvedon. En o pystyny hoitajallekaan sanoo, olen selitelly kaikille liian täysinäisestä bussista.
Huomenna koetellaan taas. Palaveri onki klo 15. Tunti aikaisemmin pääsee koululaiset koulusta ja takasin tulles on työläiset. Tänäänki bussi oli suht täynnä ennen klo 16.
Jardin Prive 14.01.2019 klo 06.39
Sain eilen ompelua eteenpäin. Se tuntuu hyvältä. Olen niin pettynyt itseeni, jos en mitään saa tehtyä. En minä englannin kielisestä ohjeesta puoliakaan tainnut ymmärtää, mutta etenipä tuo kuitenkin.

Kävin äsken katsomassa eilistä ompelusta. Hyvältähän tuo näyttää. Voin sentään tämän verran kehua itseäni... :hup

Tuntuu hassulta valittaa, että väsyttää, kun ei suostu menemään enää nukkumaan, vaikka kello ei ole edes seitsemää aamulla. Ehkä tässä on vielä ihan pakko mennä pitkälleen. Alan voida huonosti. Menen nukkumaan.

jaanas 14.01.2019 klo 11.04
Hei JP.
Touhukasta päivää :love2
Jardin Prive 14.01.2019 klo 14.40
Kitos, Jaanas! :love2 Touhkkuus on ollut vähäistä; yritän koko ajan päästä ompelemaan... En onnistu. Laitoin pannnukakun uuniin ja pitää vahtia, ettei se pala.

Mies kävi töiden jälkeen mun luona. Haluaisin kai hänen luokseen. En kuitenkaan lähtenyt, kun halusin ommella... Nyt en tiedä... :?

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 593 | 594 | 595 | 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa