Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen?

Miksi olen tälläinen?

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen? , viestejä 35 kpl, sivu 4 / 7
Pulutus 20.12.2018 klo 15.46
Joululoma... Ei rahaa, ei paikkaa minne mennä. Ei iloa. Ruoka riittää ehkä maanantaille asti. Ei tämä ole elämisin arvoista. Työtä en ole saanut opiskelujen oheen, ihmisiä ei ole ympärillä ja mitä tahansa yritänkin, tyrin kuitenkin. Yhtään kaveria ei ole harrastuksista löytynyt. Suljin epäsosiaaliset mediatkin, koska tuskin ketään kiinnostaa elämäni.
Lueskellut paljon ja mua alkoi vituttamaan lause "itseluottamus kasvaa onnistumisista". Vaikea kasvattaa itseluottamusta jollei koe ikinä onnistuvansa missään ja ainoa keskustelukumppani olet sinä itse. Että hyvää joulua vaan, mä toivon etten huomenna enää herää näkemään sitä. Jos näin käy, joku saattaisi sen joskus kuukauden päästä jo ehkä koulussa huomata. Sukulaisia ei kiinnostaisi.
star-crossed 21.12.2018 klo 13.02
Joulu on kyllä niin kurjaa aikaa olla yksin. :eip

Olisiko asuinkaupungissasi esimerkiksi Punaisen ristin järjestämää ystävätoimintaa? Eihän se tietysti yksinäisyyttä, siis merkityksellisien ihmisten puutetta ainakaan heti poistaisi, mutta olisi ainakin juttu seuraa.

Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että olisiko mahdollista järjestää tukinettiläisille miittejä. Siis ihan livenä, kasvokkain. Asun itse sen verran ei missään, että täällä ei varmaan kovin montaa muuta Tukinetin käyttäjää ole, mutta pääkaupunkiseudulla tai isoimmissa kaupungeissa voisi toimiakin. Tiedä sitten miten se käytännössä järjestyisi.

Pulutus 05.01.2019 klo 16.02
Tänään oli hieno keli ulkoilla. Mä en vaan saanut itseäni kuin salille väkisin, siellä sentään joku saattaa jutella edes sanan tai kaksi vahingossa. Ennen tykkäsin käydä pihalla katselemassa luontoa ja maisemia, nyt koen itseni niin yksinäiseksi sielläkin etten halua mennä luontoon. Varsinkin yleiset paikat jossa näkyy perheitä ja pariskuntia ulkoilemassa ahdistaa. Silloin tietää olevansa täysin turha olento ja lähtevänsä yksin kotiin pahan olonsa ja omien ajatuksien keskelle.
Taidampa vaan suosiolla lopettaa sosiaalisen median käytön, olen purkanut liikaa pahaa oloani sinne. Ei ole positiivisia asioita mielessä tai ihania kuvia joissa perheen kanssa syömässä, ystävien kanssa viettämässä iltaa/harrastamassa. Kai olen purkanut oloani saadakseni huomiota, että edes joku kysyisi onko kaikki ok. Kukaan ei ole kysynyt. Lääkärillä käyntikään ei auta, vain lääkkeitä tarjotaan... Selvisin sentään joulusta ja uudestavuodesta jotenkin hengissä pleikkaripelien ansiosta johon keskityin 12h päivässä. Tunti urheilua, tunti ruuanlaittoa ja loppuaika nukkumiseen.. Ilman rutiineita mä varmaan kuolisin pois, ne antaa hieman edes turvaa ja jotain johon keskittyä yksinäisyyden sijaan. Miksei kukaan huomaa mua, miksi vitussa mä olen edes olemassa. Miksi mitään pitäisi tehdä kun kukaan ei välitä?
Pulutus 18.01.2019 klo 17.25
En tiedä taas mitenpäin olisi. Yksin oleminen ahdistaa. Olisipa joku jonka kanssa edes vaihtaa kuulumisia, vaikka en tykkääkään turhanpäiväisestä jutustelusta. Mieluummin tekemisen ohella juttelu kävisi järkeen. Ei vaan ole ketään, kenen kanssa tekisi mitään esim. lenkkeilisi tai vaikka kävisi salilla. Joka päivä suurempi kipu kuin koskaan ennen vaikka kaikkeni yritän. Rahattomat viikonloput kaikkein pahimpia kun ei voi käydä edes ihmisten ilmoilla kahvilla tms jossa olisi muita ihmisiä. Nyt koko vkl sali ja lenkkireissuja lukuunottamatta 4 seinän sisällä yksin.. Sattuu ihan vitusti olla minä, olisin vaikka pyörätuolipotilas vailla käsiä ikuisten kipujen kanssa jos sattuisi olemaan ystävä.
jaanas 20.01.2019 klo 18.17
Hei Pulutus.
Et ole ainut joka kärsii yksinäisyydestä, ja tuntee tekemisen puutteen painolastina. :love2
Oletko ajatellut alkaa seurustelemaab joko oman sukupuolesi kanssa tai vastakkaisen sukupuolesi kanssa. :love2 Se auttaa yksinäisyyteen ja luo elämälle tarkoitusta. :love2
Myös muita tapoja on täyttää päivänsä kaikenlaisella tekemisellä, mutta onko siinä järkeä jos ei ole aina raha varojakaan. :love2 Oletko kokeillut käsitöitä tai siivoamista tai peseytymistä. :love2 En tiedä sukupuoltasi. :love2 Tässä kädenojennukseni. :love2

Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Seuraava sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Miksi olen tälläinen?

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa