Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat

Tunne siitä, että voimat loppuvat

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat, viestejä 248 kpl, sivu 46 / 50
star-crossed 23.11.2018 klo 20.16
Ahdistaa ja väsyttää. On ponneton olo. On taas niin täydellisen paska fiilis, että melkein soitin töihin, etten tänään pääse. Enpähän ainakaan pääsisi sähläämään. Taistelin ja menin kuitenkin. Kait siitä saavutuksesta pitäisi olla iloinen.

Ja koska minulla ei ole järkeviä tapoja käsitellä ahdistustani, niin päätin mennä kaupoille. Mutta Black Fridaysta huolimatta en löytänyt mitään ostettavaa, ei ole rahaa enkä oikein edes jaksanut keskittyä sen kivan pikku jutun etsimiseen. Menin sitten Alkoon ja ostin kaksi 0,05 l kulauspulloa kermalikööriä. Nautiskelen toisen kohta kaakaon kanssa, toisen säästän huomiseen.

star-crossed 24.11.2018 klo 14.33
Inhottaa kokoa ajan epäillä itseään. Miettiä jälkeenpäin, että menikö se oikein, osasinko toimia kuten piti. Ja koska elämää ei voi kelata taaksepäin ja tarkistaa tilannetta, niin sitten kieriskelen epätietoisuudessa ja itsesyytöksissä. Oletuksena tietysti on, olen mokannut.

Tässä vielä yksi Helena Anhavan runoista hänen poisnukkumisensa johdosta. Oli lempirunoilijani.

Jos joku sanoo sinulle:
sudet piirittävät majaani,
ja vastaat:
kuvittelua, vainohulluutta,
suljet häneltä oven.
Sanot: se mahtaa tuntua kauhealta,
ja hän ilahtuu, lahjan saanut
Tila on sallittava,
tilaa liikkua vaikka susien kokemisessa,
syynsä siihenkin täytyy olla,
ei mikään tyhjästä synny.
Tunnetta et voi komentaa,
raskautettua mieltä nopeasti muuttaa,
se kääntyy hitaasti kuin laiva.

star-crossed 24.11.2018 klo 20.07
On tämäkin. Katselin töissä muitten mokailua ja siitä sitten minulle tuli vähän parempi olo; muutkin sähläävät. :hup
star-crossed 28.11.2018 klo 15.16
Aina sanotaan, että eristäytyminen on oire mielialahäiriöstä. Aina kehoitetaan pitämään kiinni ihmiskontakteista. Mutta miksi sitten minulla on useimmiten paras olo silloin, kun olen yksin?
Joie 28.11.2018 klo 15.37
Lainaus:
star-crossed kirjoitti 24.11.2018 20:7

On tämäkin. Katselin töissä muitten mokailua ja siitä sitten minulle tuli vähän parempi olo; muutkin sähläävät. :hup

Juu! Itse möhläsin töissä muutama päivä sitten oikein kunnolla, enkä edes huomannut. Se asia tuli yhtäkkiä mieleen tänä aamuna klo 6:30. Tajusin että voi ei!! Unohdin yhden tärkeän asian ja se voi johtaa jopa 15 ihmisen palkkojen myöhästymiseen monella päivällä!
:apua Se olis työnantajalle aika nolo tilanne. Onneksi asia sitten saatiin kumminki järjestymään ja palkat on menossa ajoissa maksuun. Eikä pomokaan suuttunu; hän totes vaan että jaaha, täytyy jotenki sumplia tämä asia.

Nyt lähden juoksulenkille ja yritän toipua säikähdyksestä ja kaikesta paniikista, kun piti pomolle selvittää tonttuilujani. Mutta kuten kirjoitit star-crossed, niin helpottavaa on se, että kyllä muutki sählää! :P :cool Ei muuta ku kohti uusia seikkailuja.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa