Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 243 kpl, sivu 45 / 49
dahliakukka 28.01.2019 klo 13.20
Jäätävät ilmat vaan seuraa toisiaan. Ei huvita nokkaa pistää ulos kuin tarpeelliseen. Mutta eikös nyt pitäisi pikkuhiljaa alkaa lauhtua? Toivotaan. Pikkulinnuille ja meidän mustarastaalle ruoka maistuu ja olen onnellinen, että edes siinä voin heidän elämäänsä helpottaa, että on helppoa ruokaa tarjolla.
Eilen oli Masterpiecen synttärit. Vietettiin ihan omissa piireissä hiljakseen. Ihana ukkeli minulla. Tuo niin paljon rakkautta ja valoa elämääni Heavenleyn kanssa.
maanvaiva 29.01.2019 klo 09.51
Nyt sitten järkyttää vanhusten kohtelu. Miten tämmöinen voi olla mahdollista maailman onnellisemmassa maassa?
dahliakukka 30.01.2019 klo 14.30
Todella järkyttävää vanhusten kohtelu!!!!! Ja tuleeko kaikki koskaan edes julki!? Vammaiset ovat toinen ryhmä, jota koitellaan kovalla kädellä, kun lukee näistä vammaiskyydeistä ja palveluiden kilpailuttamisesta. Kela-taksia joutuu odottamaan kohtuuttomia aikoja.
Olin tänään hammaslääkärissä ja iski siinä parkkipaikalla/ulkopuolella aivan järjetön paniikkikohtaus. Tuntui, että istuimen tuoli imaisee minut sisäänsä ja kauhea hiki. Ihan oli vaatteet märät. Ajattelin, etten kyllä pääse sisälle. Onneksi sain auton oven avattua ja raikas ilma hiukan auttoi. Hengittelin syvään ja aloin rauhoittua. Aivan järjetöntä yhä pelätä hammaslääkäriä, kun minun nykyinen hammaslääkärini niin ihana, ettei koskaan tee kipeää.
Tuokin pelko jäänyt ala-asteelta ja yläasteelta, kun kouluhammaslääkäri vakaasti uskoi, että, jos ei puuduta vaan sattuu, niin lapset ei söisi karkkia. En varmaan ole ainoa, jolle jäi ikuiset traumat noista ajoista.
Olipas surullinen uutinen radioäänen poisnukkumisesta. Sen verran olin henkoht kontaktissa vuosia sitten, että uskallan sanoa sympaattiseksi ja suuren sydämen omaavaksi. Lepää rauhassa.
On taas tullut kirottua lunta ja saanut tehdä monet lumityöt. Meidän kylällä ei oltu aurattu missään. Nyt alkaa aurinko hiukan kurkistaa ja lumisade lakannut.
dahliakukka 01.02.2019 klo 13.03
Koko aamun vaan tullut uutta lunta ja jatkuu vain. Masentaa! Ja eikös se pahin lumikaaos tavoita suht koko Suomen sunnuntaina. Minulle riittäisi jo koko talvi. Mutta vasta Helmikuussa ollaan, ei ole keväänmerkkejä vielä kuukausiin tulossa.
dahliakukka 01.02.2019 klo 13.21
Osaisiko joku vinkata mihin keräyspisteeseen kissanruokapurkit voisi pestynä laittaa? Katselin aamulla vaihtoehtoja ekopisteellä, mutta en oikein osannut päätellä mihin kuuluisivat vai onko vaan tavalliseen roskikseen? Meille oli tullut muovin keräyspiste, jota olin jo kaivannut. Kun ostaa serlaa ja wcpapereita isoissa säkeissä niin niistä tulee paljon muovijätettä ja aika moni elintarvike pakattu johonkin muoviseen. Suuri askel minulle mutta pieni maapalloselle.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa