Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat

Tunne siitä, että voimat loppuvat

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat, viestejä 248 kpl, sivu 45 / 50
star-crossed 14.11.2018 klo 23.10
Sarjassamme ainoastaan minulla on tällaisia ongelmia. :hmm Haluaisin kampaajalle hiustenleikkuuseen. Mutta kun sen ajanvarauksen soittaminen on taas harvinaisen tahmeaa. Tästä kylästä löytyisi ainakin kaksi kampaajaa, joihin voi varata ajan verkossa ja joista ainakin toinen palvelee myös ilman ajanvarausta non-stop-periaatteella. Mutta kun haluan siihen tuttuun pikkukampaamoon, joissa ei ole kuin kaksi asiakastuolia, niin ei tarvitse ahdistua vieraiden ihmisten läsnäolosta.

Lainaus:
Q kirjoitti 13.11.2018 16:59

Teen mieluummin niin kuin oikeaksi näen, kuin olen suosittu. :huoh

Mahtavaa! Sinäkin siis olet nonkonformisti. :)

Eikös amk:ssa ole pitkäkin joululoma? Se hengähdystauko on jo aivan nurkan takana.

Tai pitäisi varmaan sanoa, että se on nurkan takana, hyvässä ja pahassa. En ole jouluihminen. Vanhempieni takia kuitenkin joudun viettämään joulua, yksin jättäisin sen suosiolla väliin. Joka vuosi ajattelen, että tällä kertaa en jätä lahjaostoksia viime tippaan, niin ehkä ne eivät sitten olisi niin stressaavia. Mutta joka vuosi ne jäävät viime hetkeen ja sitten pitää paniikissa kiertää kauppoja. Ärsyttää jo valmiiksi.

Lainaus:
Q kirjoitti 13.11.2018 16:59

Ei tunnu oikealta, jotain puuttuu. Pystyn ajattelemaan häntä vain kaverina, kun kavereina olemme aikoinaan tutustuneetkin.

Jos ei ota syttyäkseen niin ei ota. Tai ehkä ajan kanssa...?

Kiperä tilanne kyllä. Jos toisen joutuu torjumaan, niin siinä voi helposti mennä ystävyys. Toisaalta, jos tilanne on se, että toinen on ihastunut, niin silloinhan ystävyyden luonne on jo muuttunut. Ehkä kysymys tässä onkin, että onko tästä enää paluuta.

Tai mistä minä, vanhapiika, mitään tiedän. :huoh

star-crossed 16.11.2018 klo 19.39
Tänään on ollut hyvin toimelias päivä. Sain kampaajan varattua. Olen ostanut jo pari joululahjaa, tarjouksessa kun olivat. Rahaa meni silti törkeän paljon enemmän kuin olin odottanut. Morkkista odotellessa.

Seuraan hämmentyneenä keskustelua pitkäaikaistyöttömien ja osatyökykyisten palveluita koskevan selvityksen ympärillä. Siis on ihmisiä (mm. työministeri!), jotka eivät (muka) tienneet asioiden todellista tilaa? En osaa päättää, että kumpi on pahempi: päättäjät, jotka ovat täysin tietämättömiä työttömien, sairaiden ja köyhien (yms.) vaikeuksista vai päättäjät, jotka eivät piittaa niistä.

star-crossed 19.11.2018 klo 18.03
Ärsyttää. Näin työpaikan ulkopuolella työkaveria, jota en ironisesti työn luonteen vuoksi juurikaan työpaikalla näe. Ja heti tervehtimisen jälkeen se kysyi, että olenkos löytänyt muuta työtä. Inhottaa selostaa työttömyyttään ja työnhaussa epäonnistumisia käytännössä ventovieraalle ihmiselle, toisen vielä vieraampien ihmisten kuunnellessa.

Joku joskus antoi hyvän vinkin, että kuinka näihin uteluihin voisi vastata, mutten muista mikä se oli. Yritän tässä selata vanhoja postauksia, että sattuisiko se silmään.

star-crossed 22.11.2018 klo 02.51
Hello darkness, my old friend. :(

Ahdistaa ja masentaa. On itkettävä olo, mutta itku ei tule.

Pitäisi tehdä esseetä, mutten saa aikaiseksi. En jaksa keskittyä, tuijotan vain vilkkuvaa kursoria ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten saa ollenkaan tekstiä aikaiseksi. Joku muu kirjoittaisi tällaisen lyhyehkön oppimistehtävän alta aikayksikön.

Viime päivinä on ollut pari sosiaalista tilaisuutta, jotka ovat olleet sinänsä ihan kivoja ja sujuneet kommelluksitta, mutta minua vaivasi niissä korostunut itsetarkkailu ja riittämättömyyden tunne. Miksi pelkkä kevyt keskustelu semituttujen ihmisten kanssa tuntuu ponnistukselta? Miksen osaa nauttia tällaisista tilanteista?

Tänä yönä tuskin tulee paljoa nukuttua. :eip

star-crossed 22.11.2018 klo 22.42
Tänään on sitten ollut kiukkupäivä. Kaikki ärsyttää. Suoranaisen raivon valtaan jouduin, kun kuulin äitini heittäneen pois siivotessaan jo kauan sitten kuolleen kissamme tarvikkeita, joista ainakin lyhyt punainen talutushihna oli minun ostamani. Sillä oli tunnearvoa. Olisi edes voinut kysyä minulta, että mitä niille tarvikkeille tehdään.

Ja kuin pisteenä iin päälle äiti heitti kaiken roskiin sen sijaan että olisi vienyt täydellisen hyviä hihnoja ja valjaita vaikka kierrätysmyymälään.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tunne siitä, että voimat loppuvat

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa