Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 243 kpl, sivu 44 / 49
dahliakukka 20.01.2019 klo 12.59
Aurinko paistaa niin kauniisti, että haluttaisi lähteä kävelemään, mutta tuolla on-19 mittarissa ja otti jo roskapussin vienti niin hengitykseen, että piti kauhean kauan puuskuttaa. Ei meinaa astmapiippu auttaa. Olen sitä säästellyt, etten aivan pieniin oireisiin ota. Vasta suurempaan, jos vaikka auttaisi paremmin. Osaltaan varmaan kissanhiekka pölisi, kun vaihdoin hiekan ja pesin toiletin. Oli tooooosi huonoa hiekkaa ja en kyllä ikinä erehdy enää sitä hankkimaan. Paakkuuntuu todella upeasti, mutta pölisee kuin riihellä olisi.
Alkaa jo jännittää se invamiehelle meno, vaikka on todella symppis.
maanvaiva 21.01.2019 klo 09.56
Enää viikko vakituista työtä. Enkä ole edes mitään työtä hakenut vaan aattelin ihan lorvailla muutaman kuukauden. Tai siis tehä poro- ja turistihommia. Olen aika säästeliäästi elänyt, joten en tarvi just nyt oikeeta työtä ja säännöllistä palkkaa. Ei kyllä turistejakaan voi viedä elämyskohteisiin, kun pakkasta on 36 astetta.

Norjassa vielä yksi kadoksissa. Tulee mieleen seikkailija Dominick Arduin, joka katosi vuonna 2004, jonka muistotilaisuudessa olin Saariselällä. Itse olen aina halunnut vaan kadota mutta onhan tämä aika helvettiä odotella jonkun löytymistä, ihan tuntemattomankin. Joten en mie enää toivo katoamista tai ainakin selkeesti ilmoitan omaisilleni paikan mihin katosin.

dahliakukka 21.01.2019 klo 13.11
Aurinko paistaa, mutta -26 mittarissa.
Kyllä en ole koskaan vielä niin rankasti reagoinut superkuuhun, kuin viime yönä. Ei tarvinnut nukkua yhtään. Ei nukuttanut. Vaikka oli sälekaihtimet kiinni, niin oli vaan niin valoisaa.
Sitten vielä päälle oksentelin koko yön. En tajua mistä vatsassa riitti sitä oksennusta. Tämä ei liittynyt kuuhun.
dahliakukka 22.01.2019 klo 12.59
Maavaiva, kuinka ihmeessä siellä teillä tarkenee ulos mennä tuollaisilla pakkasilla? Minä jo kärvistelen tämän päivän -11 pakkasilla.. Vai tottuuko siihen vaan, kun on aina elänyt sellaisessa? Onko teillä jo aurinko noussut vai jatkuuko kaamos? En tiedä kuinka pohjoisessa asut, pahoittelen jos ihan tyhmiä utelen. Minusta jokin aika sitten uutisissa mainittiin, että Nuorgamissa on aurinko näyttäytynyt ekaa kertaa ja kaamos päättynyt.
Kyllä päivä on pidentynyt, valoisaa vielä 16.00 jälkeenkin. Ihanaa, antaa toivetta keväästä.
dahliakukka 24.01.2019 klo 13.40
Järkyttävän kylmä reissu. Jännäsin, että jos auto hyytyy välille, kun lämpimästä tallista tuli pakkaseen ja joutui vielä seisomaan tunnin, kun kävin invamiehellä. Hyvin auto toimi, ei mitään hätää. Käynnistä jäi huikaiseva pettymys. En saanut yhtikäs mitään apua. Jätän asian nyt sitten sikseen. Olenhan tähänkin saakka pärjännyt, miksi en siis yhä pärjäisi. Tiedän kyllä saavani ihmettelyjä hoitotasolta, mutta hitto soittakoon itse sinne ja vääntäköön rautalangasta. Paha mieli.. Sitten katit vielä osoittaa mieltään, kun kehtasin olla niin kauan reissussa. Minkäs mahtaa..teilläkin talvinopeudet ja kaupassa raahustin samalla. Ja vaihdatin paristoon rannekellossa. Ai juu, melkein unohdin..istuinhan hetken kahvikupilla ja herkuttelin leivoksen, että paha mieli rauhottauisi.
Se on nämä päivät, kun lähestytään "kauheuden"vuosipäivää niin yhtään en kestä mitään pettymystä ilman kyyneliä. Kai sairaanhoito taas kiristänyt maksusitoumuksia, niin jätetään potilaat omilleen. Tämän perustan vain siihen mitä koin tänään itse. Ei varmaan ole näin joka paikassa.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa