Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 243 kpl, sivu 40 / 49
dahliakukka 28.12.2018 klo 13.30
Olen aina ajatellut olevani suht yksin, kun valitan ilotulituksista ja lemmikkien peloista, puhumattakaan muusta vaarasta joita ne taitamattomissa käsissä saa aikaan. Nyt aivan kuin suuri paino olisi pudonnut olkapäiltä. En olekkaan se ainoa vaikea ihminen, joka haluaa rajoittaa toisten riemua. Meillä onneksi katit pärjää ilman rauhoittavia lääkkeitä, mutta koville se heillä aina ottaa.
Tänään muuten posti toi aivan kotiovelle paketin, jota odotin vasta ensi vuoden puolella. Oli se kauan odottamani apuväline. Kaunis joululaatikko oli pakettina, anteeksipyyntökirje ja suklaarasia. Menin aivan valtavan hämilleni. Tietenkin se lämmitti sydäntä, mutta samalla mietin, että kuinka kovia sanoja invateknikkoni sinne sanellut. Pitää löytää kaunis kortti ja laittaa kiitokset lähettäjälle.
Samaan aikaan päässäni kamppailen asian kanssa, että alanko käyttämään vai en..onko se sama kuin luovuttaisi sille kuinka huonosti asiani todella ovat. Kuulostaa varmaan idioottimaiselta, mutta olen koittanut niin kauan vakuuttaa itselleni, että mikäs tässä porskuttaessa. Kukaan, joka näkee minut ei asiasta tiedä. Siksi kai helppoa huijata itseäänkin.
dahliakukka 29.12.2018 klo 13.20
Taas aamulla suht sama painajainen piti otteessaan. Sama tarina, hiukka erilailla vaan näytetty. En ainakaan tietoisesti asiaa ole ajatellut, mutta alitajunta on tutkimaton paikka.
Tuli taas todella liukasta, kun plussasi ensin ja päälle pakasti. Menkää ihmiset varovaisesti. Nastakengät on suht kallis hankinta, mutta kun sen suhteuttaa niillä pelastettuun onnettomuuksiin, niin halpa henkivakuutus. Täällä ei ainakaan taajaman ulkopuolella hiekoiteta ollenkaan. En tiedä onko keskustassakaan, kun en ole käynyt. Väärässä paikkaa säästetään, kun ei hiekoiteta. Aina minä marisen jostakin...mutta vakavia asioita nämä.
Meidän boonuspoika kävi kuistilla taas ottamassa parin tunnin unet vilttinsä sisällä. Odotti, että näki Heavenleyn ja sitten voikin jo mennä kotiaan kohti. Sydämensulattaja koko pikkuäijä.
Tuli sitten raja täyteen ja aloite laitetaan eduskuntaan. Menisi vaan siellä läpi. Vajaassa kkdessa keräsi tarvittavan määrän ja päällekin.
dahliakukka 31.12.2018 klo 13.41
Saas nähdä kuinka kauhean myrskyn nostaa illaksi. Nyt jo aikamoisia tuulepuuskia ja taivan alkaa tummua uhkaavasti. Saattaapi tulla aika kinokset lunta, kun tämä ilta, yö ja huominen tuiskuttaa tuulen kanssa.
En vienyt katteja ulos ollenkaan, kun Heavenley on pärskinyt monena iltana. Kuitenkin ovat sisäkatteja.
Linnuille laitoin kunnon kasat syömistä, että ehtivät saada masun täyteen. Joku lintu minulle jo liversi kuin keväällä konsanaan. En tunnistanut mikä lintu.
Toivottavasti ihmiset kuuntelee viranomaisten neuvoja, ettei kannattaisi raketteja laukoa. Voi sattua pahasti.
Haluan kiittää tästä vuodesta kaikkia kanssakulkijoita, lukijoita ja tietysti ylläpitoa, joka jaksaa suitsea ylilyöntini ja huolehtia meistä kaikista.
Toivotaan tulevan vuoden olevan täynnä sydämenlämpöä ja sielunrauhaa. Uskoa siihen, että vaikka elämä kuinka koittelee, jostakin tulee aina se pieni valonsäde, joka ojentaa kättä avuksi nousemaan jaloilleen.
Masterpiece ja Heavenley lähettävät moiskahtavia suukkoja kaikille. Taitaa lemahtaa tonnikalakatkaravulta..Ja viiksissä kimaltelee hyla kermapisaroita.
dahliakukka 02.01.2019 klo 13.05
Hyvin selvittiin uudesta vuodesta. Suht siedettävää paukutusta, vaikka niitä suositeltiin vältettävän. On ihmisiä, jotka piutpaut välittää turvallisuudesta.
Onneksi kaikkein pahin tuuli tai myrsky ei meille tullut ja sähkötkin on pysyneet. Koputetaan puuta, knokknokknok. Tuntuu ulkona kauhean kylmältä, vaikka on vain -7. Pitäisi huomiseksi kylmetä vielä. Luonnon linnuille se on kovaa, mikäs minun ja kattien täällä sisällä lämpimässä.
pikkuponi 02.01.2019 klo 20.28
Äänet on ollu ihan hirveitä viime aikoina. Ne on haukkunu, nauranu ja kommentoinu jopa mun ajatuksia. Sain vihdoin silti diagnoosin: Erilaistumaton skitsofrenia. Kuulemma on mahdollista, et diagnoosi tästä muuttuis vielä. Nyt mennään suht. isolla psykoosilääkityksellä. Olin lopettanut lääkkeet "salaa", kun eihän mulla mitään psykoottista voinut olla omasta mielestäni. Lääkäri huomas tän ja nyt otan pillerini aika vastahakoisesti, koska oon lukenut kaikenlaisista tutkimuksista, joitten mukaan neuroleptit kutistaa aivojen tiettyjä rakenteita.

Niin tai näin, uskallan taas useimpina päivinä (tai öinä) nukkua ilman, et valot on päällä. En pelkää isoa osaa päivästä, että demonit puhuu mulle ja haluaa mut helvettiin kanssaan. Masennus sen sijaan on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Mietin usein itsemurhaa, enkä jaksais tehä mitään muuta kuin maata sängyssä ja itkeä. Pelottaa ihan hirveästi, että voiko mulla todella olla skitsofrenia ja rappeuttaako se jo mun kognitiivisia kykyjä.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa