Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 3 / 16
jaanas 24.02.2019 klo 15.50
Kävin messussa kappelilla, se vähän piristi minua, en ole enää kuin maansa myynyt, ja rahansa tuhlannut. Sen jälkeen kävin kirjastolla, siellä on kiva elävä taulu johon ilmestyy kasveja ja kiviä, joita voi kosketuksella siirrellä, lisätä, ja se poistaa ne itse. Sitten otin kopioita muistitikultani. ja lähdin bussilla kotiin päin. :bd
Kotona söin ja join kahvit, minulla oli pari vanilja-donitsia kahvin kanssa. Ja aloin kirjoittamaan. :bd
jaanas 24.02.2019 klo 17.20
Mietin.
Harhaluulot eli deluusiot ovat itsepäisiä, jäykkiä ja perusteettomia uskomuksia, joista henkilö pitää itsepäisesti kiinni. Jäykkinä ja itsepintaisina erilaiset harhaluulot saattavat hallita henkilön koko ajatusmaailmaa ja vaikeuttaa monin tavoin hänen sosiaalista toimintakykyään. Hyvin yleisiä harhaluuloja skitsofreniassa ovat erilaiset paranoidiset eli vainoharhaiset deluusiot sekä niin kutsutut suhteuttamisharhaluulot.
Näitä minä nyt kaipailen, kuin olen päässyt itsekkyydestäni ja itsekeskeisyydestäni liiaksi eroon, tasoittaisi vähän mielialojani kun en kykene enäään keskittymään itse itseeni. :bd
Kuten kuinka luokittelisin minusta riippumattomat seksuaaliset suoritukset, etteivät ne veisi kokonaista päivää ajatuksiltani, kuten vapaan seksin harjoittajilla on tapanansa tehdä. :bd
Pitäisi kehittää jokin konsti ###jolla ohjaisi heidät pois kimpustansa, ### ja saisi oman ajankäyttönsä itsensä ¤¤¤¤ hallintaansa. :bd Kuten Nuorempiin ### ihmisiin turvautuminen. :bd
jaanas 25.02.2019 klo 08.54
Mietin.
Onko harhaluulot tehneet tehtävänsä, saanko nyt rauhallisella mielellä mennä kouluun oppimaan ja pystynkö keskittymään koulussa, ja koulun jälkeen päin läksyihini. :bd
Tarvitsen siihen aikaa. Huomenna enemmän kuin tänään. :bd Toivotan itselleni hyvää koulupäivää vielä, sillä kukahan minut muistaisi jos en itse. :bd
jaanas 25.02.2019 klo 16.08
Hei.
Kouluni meni hyvin. Nyt pitäisi mennä laittamaan juhlakattausta seurakunnantiloihin. :bd
Olen ihan hikinen, pitää mennä suihkuun, pukea juhlavaatteet päällensä, ja lähteä. :bd
En viitsisi millään. :bd
jaanas 25.02.2019 klo 18.16
Mietin.
Miksi aina täytyy olla jollain tavalla sairas, että keksisi jotain kirjoittamista tänne.

Joskus harvoin kykenen eroittamaan aistiharhat todellisuudesta. Minulle ne ovat kuin ihailija muille naisille. :bd
En eroita aistiharhojani todellisista henkilöistä, koska ajattelen niiden vain ajattelevan asioita sillä tavoin kovaäänisesti ääneen, ehkä mennen välillä ihan liiallisuuksiin asti, yrittäessänsä ohjata elämäänsä kulkemaan omaa viitoittamaansa tietä. :bd
Siinä ei ehkä ole muuta mahdollisuutta jos he haluavat päättää itse tunteidensa kohteet. :bd
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 26.02.2019 08.34

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa