Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Moniääniset > Kerro kuulumisesi, viestejä 243 kpl, sivu 39 / 49
dahliakukka 21.12.2018 klo 13.33
Huomenna olisi talvipäivän tasaus. Päivä pitenee kukonaskelella. Ja täysikuukin tiedossa.
Masentaa, kun ulkona pakastaa ja satelee lunta. Minä niin vihaan talvea ja lähestyvää joulua. Onhan se toki sitten vuodeksi ohi, jos tästä joulusta selviää.
En löytänyt mistään kauralyhdettä linnuille. Toinen joulu jo ilman. Mutta on minulle kaikenlaista muuta syötävää ja lokittavaa. Ostin ison ompunkin, jonka ajattelin palasiksi leikkoa ja tarjolle viedä. Tänään olen hiukan imuroinut, pessyt lattiat ja jopa vaihtanut muutaman joululiina pöydälle. Eilen muistin lototakkin, kun iso potti jaossa. Minun tuurilla ei kohdalle osu. Kyllä me keksittäisiin kattien kanssa käyttöä.
dahliakukka 23.12.2018 klo 12.45
Kuuluiko ympäri Suomea, kun meikis koitti joulukuusta laittaa jalkaan?? Kirosin meinaa niin, että ilman oli sakeana ärräpäitä ja silti se kirottu risu on aivan vinossa. Yksin aika hankalaa laittaa sitä.. Kun vielä takana valvottu täysikuun yö. Ei olisi eilen pitänyt kanavasurffailla, kun vahingossa osuin ykkösen johonkin iskelmäohjelmaan ja siellä lauloi minun "herkkä"kohtani Jp Leppäluoto Raskasta iskelmää ja Mombasaa. Tony Kakko ehti laulaa ennenkuin osuin kanavalle. Koko yön soi päässä Mombasa ja juuri se raskas versio siitä Jpn esittämänä. Jumalainen esiintyjä. Tuosta Mombasastahan en ennekin tehty raskaampi versio, muistaakseni leffaan Menolippu Mombasaan, joka oli koskettava elokuva. Mutta kyllä tuo eilinen veto oli minun mieleeni. Ripustelin linnuille jo kaikenmoista extrasapuskaa, mutta ei ole kelvanneet vielä. Huomenna olisi sitten aatto. Voi huokaus.
Katit kävi ulkona viltin sisällä, sylissäni. Ihan pikainen ulkoilu vaan, etteivät luule mamma huijaa, kun sanoo on kylmää. Huomennahan piitäisi ilman lämmetä hiukan.
dahliakukka 24.12.2018 klo 13.44
Hyvää Joulua ja sydämenrauhaa kaikille lukijoille, kokijoille, kanssakulkijoille ja tietenkin ylläpidolle.
Olipas hautausmaa jo aamulla aivan tulvillaan kynttilöitä. En muista, että muina jouluna olisi jo aamulla näin paljon kynttilöitä. Varmaan nuo pitkäänpalavat kynttilät antavat ihmisille mahdollisuuden käydä jo edellisenä päivänä, kun aatolle on aina niin paljon puuhaa.
Kylmä siellä oli vaikka vaan -6 mittarissa. Siellä aina puhaltaa sellainen viima.
Heavenleyn prinssi kipitti kipeällä jalalla antamaan joulusuukon ja Masterpiecen ihailijatar jo aamuhämärillä haaveili ikkunoiden takana.
Maa on valkoinen, sitähän kaikki tuntuu toivovan. Minulle sopisi, jos kaikki sulaisi, mutta taitaa ensi yönä tulla lisää.
Illalla Raskasta Joulua nelosella klo 21. Kuusi pitäisi vielä koristella. Sitten meillä joulu kattien kanssa.
dahliakukka 25.12.2018 klo 13.33
Joulu on kohta ohitse, jes! Selvisin taas tästäkin joulusta. Uusi vuosi paukkeineen seuraava koetinkivi. Kumpa ei ihan kauheaa olisi.
Upea Raskasta Joulua eilen, mutta minusta tuntui, että oli jotenkin vakavampaa touhua, kuin edellisinä vuosina. Sellainen veitikkamaisuus puuttui? Vai johtuiko se uusista joululauluista, joita oli ohjelmassa?
Viime yönä klo 2.42 kuului kilinää ja kolinaa ja sain kyllä itseni nopeasti ylös sängystä. Ei ollut kyse joulupukista tai tonttujoukosta myöhässä kiertueeltaan...vaan oli kuusi nurin ja pallot pomppi parketilla... Taisi tulla aika kasa ärräpäitä sanottua. Olihan kuusi toki ollut jo valmiiksi vinossa, mutta silti... Jotenkin Heavenley näytti syylliseltä? En kuitenkaan syyttänyt, kun ei ollut todisteita. Kiltisti nostin kuusen ja keräsin pallot, lakaisin irronneet neuleset ja kuivasin lattian. Koristelin uudelleen ja laitoin kaksi tukinarua, ettei enää samana yönä toiste kaatuisi.
Kävi kyllä mielessä nakata kuusi samantien ovesta ulos. Ei tule tähän taloon toiste joulukuusta.
Taas sataa lunta ja tein jo ekat lumityöt. Helpompi pienissä erissä tehdä, kuin kerrakka kauheasti. Ottaa niin hengityksen päälle.
dahliakukka 28.12.2018 klo 13.10
Wau, eilinen uutisointi kansalaisaloitteesta sai upean äänivyöryn ja se 50 000 rajapyykki varmasti saavutetaan ja asia varmaan menee hallituksen käsittelyyn. Upeaa!!!!

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Moniääniset > Kerro kuulumisesi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa