Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1899 kpl, sivu 374 / 380
minäitse89 12.03.2019 klo 14.11
Lainaus:
Kala4 kirjoitti 11.3.2019 19:16

Pakko kirjottaa tänne taas, en oo vähää aika kirjottanu.

Mul on vaa nii kauhee olo kokoajan.. mul ei oo edes syytä elää.

Mun "elämä" on nii tyhjää ku olla ja voi, ja se on pelkästään semmosta et katon vaa sivusta mitä muut ihmiset tekee, koska mä en kuulu mihinkään ja mulla ei oo ketään. Tuntuu et olisin yksin josai toisel planeetalla mis ei oo mitään, eli pelkkää tyhjää. Mulla on epätodellinen olo, tuntuu etten edes kuulu tähän yhteiskuntaan tai edes tähän maailmaan. Tuntuu myös siltä, että ihanku mua ei olis edes olemassa. (En mä siis oikeesti niin luule, mut se kuvailee hyvin mun oloa).

Elikkä toisinsanoen mun "elämä" on yhtä elokuvaa jota katon joka päivä (eli tarkotan sitä ku seuraan vaan sivusta mitä muut tekee enkä ite kuulu mihinkään eikä mua huolita mihinkään mukaan).

Liikuntakaan yms ei auta tähän, vaikka oon kokellut..

Mun koko elämä on tähän asti menny ihan hukkaan ja menee kokoajan.

Ehkä tää pitää sit vaan hyväksyä..

Moi Kala4. Mullakin on koko ajan fyysisesti ihan huono olo. Tuntuu että mun kroppa taistelee näitä sairauksia vastaan ja sen takia mulla on koko ajan niin heikko olo. Olen myös urheillut, kyllä se vähän auttaa mutta tätä on jatkunut jo aika monta vuotta tätä oloa. Hyvinä päivinä kun pystyn keskittymään niin jotenkin pärjään. Mutta välillä tuntuu aika toivottamalta. Kun on fyysisiä ja henkisiä kipuja. Taistelen välillä vain olemassa olosta. Sitä tää mun elämä nykyään on. Taistelen että pystyn keskittymään. On tää vaan välillä niin surullista... Tsemppiä kuitenkin kaikille...

Kala4 12.03.2019 klo 15.04
Lainaus:
minäitse89 kirjoitti 12.3.2019 14:11

Lainaus:
Kala4 kirjoitti 11.3.2019 19:16

Pakko kirjottaa tänne taas, en oo vähää aika kirjottanu.

Mul on vaa nii kauhee olo kokoajan.. mul ei oo edes syytä elää.

Mun "elämä" on nii tyhjää ku olla ja voi, ja se on pelkästään semmosta et katon vaa sivusta mitä muut ihmiset tekee, koska mä en kuulu mihinkään ja mulla ei oo ketään. Tuntuu et olisin yksin josai toisel planeetalla mis ei oo mitään, eli pelkkää tyhjää. Mulla on epätodellinen olo, tuntuu etten edes kuulu tähän yhteiskuntaan tai edes tähän maailmaan. Tuntuu myös siltä, että ihanku mua ei olis edes olemassa. (En mä siis oikeesti niin luule, mut se kuvailee hyvin mun oloa).

Elikkä toisinsanoen mun "elämä" on yhtä elokuvaa jota katon joka päivä (eli tarkotan sitä ku seuraan vaan sivusta mitä muut tekee enkä ite kuulu mihinkään eikä mua huolita mihinkään mukaan).

Liikuntakaan yms ei auta tähän, vaikka oon kokellut..

Mun koko elämä on tähän asti menny ihan hukkaan ja menee kokoajan.

Ehkä tää pitää sit vaan hyväksyä..

Moi Kala4. Mullakin on koko ajan fyysisesti ihan huono olo. Tuntuu että mun kroppa taistelee näitä sairauksia vastaan ja sen takia mulla on koko ajan niin heikko olo. Olen myös urheillut, kyllä se vähän auttaa mutta tätä on jatkunut jo aika monta vuotta tätä oloa. Hyvinä päivinä kun pystyn keskittymään niin jotenkin pärjään. Mutta välillä tuntuu aika toivottamalta. Kun on fyysisiä ja henkisiä kipuja. Taistelen välillä vain olemassa olosta. Sitä tää mun elämä nykyään on. Taistelen että pystyn keskittymään. On tää vaan välillä niin surullista... Tsemppiä kuitenkin kaikille...

Moi minäitse89. Mulla sama homma, taistelen olemassa olosta yms..

Ja pahalta kuullostaa toi sunki tilantees, en voi muutakun kuvitella :( ja hyvä että ainaki urheilu auttaa. Tsemppiä sulle, koita jaksaa :/ (ja tietysti sama homma myös muille).

Kala4 13.03.2019 klo 15.21
Mun olo vaan pahenee..... en kestä enää.. itken kokoajan..
Purjevene 13.03.2019 klo 16.51
Kala4, minuakaan ei auta liikunta yhtään, ei missään muodossa. Päinvastoin, se pahentaa yleensä oloa. Kuolemanhalu lisääntyy jo liikuntasuorituksen aikana.

Myös elämän hukkaan valuminen kuulostaa tutulta. Olen samanlaisessa tilassa usein.

Oletko sinä yksin, ilman ketään ystävää, vai onko sinulla niin huono olo, ettet pysty tapaamaan ketään, vaikka olisikin joku ystävä tai paikka minne joskus mennä?

Minulla on tänään jostain syystä parempi olo. Ehkä siksi, että kävin psykoterapiassa ja söin sen jälkeen järkevästi. Eikä ollut mitään aikataulutettua pakkosuorittamista sen jälkeen.

On epäselvää, kuinka paljon masennus johtuu tästä heittelehtimisestä ja paljonko se on jotain muuta. On masentavaa elää tällaisessa sisäisessä kaaoksessa.

Joonas83 13.03.2019 klo 23.45
Hyppäsin ketjuun jos joku olisi hereillä. Ihan järkyttävä olo. 4 vuotta yrittänyt apua saada, itsetuhoisuus nousee pintaan ja yöt on niin pitkiä.

En jaksa enää vaan odottaa että päivät vaihtuu. Paino tippunut 95 -> alle 70, kämppä homehtuu ja kaikki energia menee ettei tee itselleen mitään mikä satuttaisi läheisiä.

Läheiset on edelleen minulle tärkeitä mutta en tiedä riittääkö se kantamaan enää kun olen niin hirveän... en tiedä, epätoivoinen ja surullinen.

En oikein tiedä enää mitä tehdä. Aika lailla alkaa olla vakiintunut jo tapa lähteäkin. Ei tarvitse kun kerran olla niin paha olo että menee sen rajan yli.

Niin monta vuotta pyytänyt että auttakaa nyt joku mutta ei kukaan taida pystyä.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa