Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1899 kpl, sivu 369 / 380
survivor71 01.03.2019 klo 20.37
Hei, eka kertaa kirjoitan tänne, vasta muutama päivä sitten löysin tämän tukinetin. Olen lueskellut viimeisiä viestejä tässä ketjussa.

Sikäli voin "hyvin" että olen työelämässä ja elämä ulkopuolisen silmin varmaan hallinnassa. Silti koen että yksinäisyys aiheuttaa minulle masennusta, ja masennus yksinäisyyttä. On ajatuksia joita on vaikea kenellekään kertoa. Tuntuu että kun käyn lääkärillä tai terapeutilla, olo on aina parempi, niin ei saa kerrottua miltä tuntuu kun on paha olla. Siksi koen että tällainen foorumi on todella hyvä olla!

Toivon hyvää kaikille ketä täällä on :mflw

Tyttönen vaan 03.03.2019 klo 16.26
Psykoosi antaa taas ennakko-oireita. Saa nähä vajoonko kokonaan psykoosiin.
September 04.03.2019 klo 18.09
Tapasin tänään lääkärin. Osasto jatkuu perjantaille hypomanian takia. Tehtiin hoitajan kanssa turvasuunnitelma manialle. Masennukselle ja itsetuhoisuudelle on jo omansa aikaisemmin tehty. Nyt täytyisi vaan pitäytyä turvasuunnitelmassa. Onneksi tilanne on sikäli hallussa, että olen realiteeteissa. Aktiivisuus ja ostokset ovat lähteneet käsistä.

Pelottaa, mitä sitten tapahtuu, kun tipahdan täältä pilvistä ja todellisuus koittaa.

minäitse89 05.03.2019 klo 16.20
Moi kaikki. Toivottavasti voitte hyvin.

Itsellä on viime aikoina ollut itsetuhoisia ajatuksia. Varsinkin sosiaalisten tilanteiden jälkeen. Minua on vaivannut koko ikäni liika herkkyys. Välillä sitä toivoisi että voisi sulkea tietyt sensorit itsestäni. Siis että voisin olla soisiaalisissa tilanteissa ilman rauhoittavaa lääkitystä ja kestäisin paremmin ahdistusta.

Minä vain nyt olen sattunut syntymään tällaiseksi, on toki herkkyydessä hyviäkin puolia, mutta olis se kiva välillä olla reakoimatta kaikkeen niin herkästi.

Tänä vuonna täytän 30 v. Olen onneksi vielä ihan hyvässä kunnossa, vaikka on kaikkia vaivoja ollut matkalla.

En vain tiedä minkä takia mulla on noita itsetuhoisia ajatuksia välillä. Mulla on kaikki ihan hyvin elämässä.

Tietysti täytyy aina muistaa että ne ovat erillinen osa minua, että ne ovat vain ajatuksia. Eikä niitä kannata missään nimessä toteuttaa. Ja sanon tämän kaikille täällä, että olen huomannut sen että mieli tuottaa välillä kaikenlaista roskaa. Kannattaa välillä katsoa tavallaan ajatuksia niitten ulkopuolelta. Tsemiä! :bd

minäitse89 06.03.2019 klo 04.15
Kauhea olo taas tekis mieli vaan vetää yliannostus. Saatana kun ei jaksais enää tätä paskaa elämää... :nyyh

Itkettää ja ei jaksa keskittyä. En saa nukuttua ja ihan hermona koko ajan. Milloin tää loppuu ihan oikeesti? Minkä takia mun pitää kärsiä näin? :nyyh :nyyh :nyyh :nyyh :nyyh
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 06.03.2019 09.20

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa