Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1833 kpl, sivu 360 / 367
maanvaiva 08.02.2019 klo 10.44
Lainaus:
Erilainennainen kirjoitti 7.2.2019 22:18

Mutta en ymmärrä, miten kukaan voi sanoa toiselle, että et voi kirjoittaa tähän ryhmään tai että joku, joka tänne kirjoittaa niin hänelle ehdotetaan oman ryhmän perustamista. Surullista tosiaan.

Minä ehdotin oman ketjun perustamista, en oman ryhmän. Siinä on suuri ero.
Täällä on paljon ns. omia ketjuja jotka ovat kuin päiväkirjoja.

Toisaalta olen myös sitä mieltä, että jos on ammattihenkilön hoidossa ympäri vuorokauden, niin tarviiko silloin vielä voimiaan tuhlata vertaistukeen? Joskus täälläkin pitäisi ymmärtää, että joku on niin huonossa kunnossa ettei häntä tällä hetkellä voi auttaa kirjoittelemalla.

Tiffany3 08.02.2019 klo 12.00
Olen kyllä samaa mieltä. Nyt ei tosiaankaan kannata hajottaa itseään eri tahoille, vaan on keskityttävä hoitoon ammatti-ihmisten parissa ja heitä kuunnellen. Täällä on monenlaista neuvojaa ja nyt ei ole hyvä hetki niiden kuuntelulle. Kun ihminen on paremmassa kunnossa on vertaistuki paikallaan.
joutsen77 08.02.2019 klo 12.15
September ajatuksissa, tule takaisin kirjoittelemaan.

Olen saanut kuvan että palsta on sinulle tärkeä kanava jossa voit olla täysin rehellinen.

Hieman ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta toivon kaikille, voi myös miettiä kannattaako keskusteluja lukea jos ei halua tositarinoita vaan pumpulia ja sateenkaaria.

Maailmaan mahtuu monta tarinaa, annetaan kaikkien kukkien kukkia omina itsenään, vaikka sitten ei aina parhaimmillaan :flw
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 08.02.2019 12.21

Cherry77 08.02.2019 klo 16.14
Lainaus:
Tyttönen vaan kirjoitti 8.2.2019 9:14

Mä oon hengissä vaikka tein sunnuntaina jtn todella tyhmää. Joten olin 4 pv psykan osastolla..

Tsemppiä! :flw

minäitse89 08.02.2019 klo 18.36
Saa tänne toki kirjoittaa, en sitä kiellä. Esitin ehkä asiani väärin. :)

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa