Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 20.1.2019 klo . Onnea Sebastian | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 21.1.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Tulossa:
ma 21.1.2019 klo 18.00
Teema: Harvinaissairaiden nuorten oma chat.
Norio-chat
Norio-chat harvinaissairaille nuorille.
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1650 kpl, sivu 315 / 330
megol 11.01.2019 klo 19.26
miten pystytte kirjottaan tänne? oon "kumittanu" viestini sata kertaa. ne kuulostaa aina yhtä hölmöltä.
Erilainennainen 11.01.2019 klo 21.06
Tyttönen vaan,mistäköhän olisi sinulle apua...Sitä on saatavana monenlaista, mutta olisi hyvä löytää joku säännöllinen hoitokontakti ja mahdollisimman tiheillä käynneillä? En todella ole mikään asiantuntija ja olen oman itsenikin pahin tuomari, mutta näyttää siltä, että tarvitset nyt tukea. Sitä me itse kukin aina välillä tarvitsemme. Minulla menee toisinpäin eli silloin, kun stressaan, olen masentunut tai ahdistunut, niin syön, syön ja syön. Tiedostan kyllä, ettei sekään ole oikea tapa käsitellä tunteita/ ratkoa asioita, mutta olen siihen "koukussa". Tärkeää olisi hyväksyä ja vastaanottaa paha olo ja tunteet ja jos itkettää, niin itkeä. Tai voi kirjoittaa ajatuksiaan paperille, yrittää keksiä jotain kivaa tekemistä, huolehtia itsestään ja olla hyvä ja armollinen itselleen. Et ole yksin, kyllä sinä selviät!
Purjevene 11.01.2019 klo 21.36
Hei megol! Minustakin omat viestit kuulostaa aina hirveän hölmöiltä. Ja toisten kirjoittamat viisaammilta ja kunnollisemmilta.

Yritän nopeasti painaa Lähetä-nappia, mutta usein ehtii tulla ajatus, että tämä on muiden mielestä varmaan epäkiinnostavaa ja hölmöä. Yritän saada ajatukset takaisin siihen, että tulee itselle vähän parempi olo, kun saa jotain kontaktia muihin, joilla on vaikeaa. Usein oma vointi paranee vähäsen ja jaksaa taas jotain tehdä. Tulee myös välillä jotain uusia ajatuksia, kun masentuneena ne samat usein pyörii koko ajan mielessä.

soroppi 11.01.2019 klo 22.32
Paljon harjoitusta, megol :D Ensimmäinen viesti on vaikein ja senhän jo lähetitkin.
September 12.01.2019 klo 10.48
Hyvää viikonloppua.

Onko mitään ohjelmaa tälle päivälle?

Minun ohjelmani peruuntui, joten tiedossa tuskin on kaupassa käyntiä ihmeellisempää. Sinnekään en yksin selviäisi, mutta koko perheen voimin se onnistuu.

Ulkona on kaunis ilma. Olisi kiva viedä lapset pulkkamäkeen tai luistelemaan, mutta ei jaksa eikä kiinnosta. Itse en ole ulkoillut moneen kuukauteen. Viimeksi ehkä lokakuussa.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa