Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1897 kpl, sivu 311 / 380
September 10.01.2019 klo 09.15
Huomenta kaikki.

Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan Nukkanen. Minulla toisinpäin eli masennus johti työuupumukseen. Minäkään en tiedä, voinko palata enää takaisin omaan työhöni. Tuskin en.

Minulla toi unettomuus menee toisin eli, kun olen masentunut, nukun aivan liikaa. Saatan helposti nukkua 15h vuorokaudessa. Sitten, kun hypomania iskee päälle, niin yöunet karkaavat. Maniassa ei edes tarvitse unta.

Tänään on hoitajan aika. Hyvä niin. Tulen kertomaan myöhemmin, miten meni ja muutenkin miten päivä tästä etenee. Vielä on vaikea sanoa, millainen päivä tiedossa.

Purjevene 10.01.2019 klo 10.20
Mukavaa, että tulit kirjoittelemaan, Nukkanen!
saloka 10.01.2019 klo 11.11
Mieli pettyny. En päässy lähellekään tk:ta, kun soitin. Sen sijaa joudun huomenna lähtee klo 7 autossa johonki fysioon, jonka neiti "aika" antoi. En ymmärrä mitä mä siellä ees teen. Ehkä huomen aamulla oon viisaampi, jos jaksan tällä kivulla elää siihen asti.
Tyttönen vaan 10.01.2019 klo 11.39
Mulla on jotenkin kauheen tuskanen olo, et taitaa mennä nii et käyn terapeutilla päivystysajalla. En nää vaan ulospääsyä..
September 10.01.2019 klo 12.50
Hoitajalla käyty. Kaipaan entistä psykologiani, keskustelut sh kanssa eivät ole lainkaan psykologin vertaisia. Peruutusaikoja lääkärille ei ollut, mutta hoitaja sai minulle soittoajan lääkärille huomiseksi, jotta voin keskustella tarvittavista lääkkeistä.
Hoitajan mielestä toimintakykyni on nolla ja olen siinä rajalla, pitäisikö minun olla osastolla. Otin osasto asian itse puheeksi. Alan olla sillä kannalla, että lyhyt osastojakso ja uusi sähköhoitosarja olisi paras ratkaisu tähän tilanteeseen. Sovittiin taas, että menen ensiapuun heti, jos olo pahenee.

Vetäsin äsken taas panacodit (3kpl), joten kohta on taas hetken hyvä olla. Panacodeja riittää enää yhdelle päivälle, mutta ehkä saan huomenna Opamox-reseptin. Niillä pärjäisi lääkärin tapaamiseen asti.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa