Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1897 kpl, sivu 309 / 380
September 09.01.2019 klo 07.35
Huomenta ja hyvää keskiviikkoa.

Kahdeksan tuntia unta ei riitä sitten mitenkään. Jestas, kun väsyttää. Tarvitsen sen 10-12h, mutta tässä arjessa ei tunnu tunnit riittävän ellei sitten käy todella aikaisin nukkumaan. Enkä käy edes töissä, huh. Onneksi aamukahvi auttaa vähän kuitenkin.

Mä aion selvitä tästä päivästä taas panacodejen turvin. Turha tätä kärsimystä on kestää, jos siihen löytyy apukeino. Tuntuuko teillä muilla masennus/ahdistus fyysisenä kipuna? Mulla se tuntuu rintakipuna. Tuntuu, että sydämeen sattuu. Makaan kippurassa peiton alla. Kipu on aivan kuin kova vatsakipu, mutta se on rinnassa.

Tyttönen vaan 09.01.2019 klo 09.30
Mulla tuo ahistus tuntuu kans rintakipuna ja sit sydän hakkaa. Mulla on kauheen ahistunu olo taas..
minäitse89 09.01.2019 klo 11.19
Huomenta!

Mullakin helvetinmoisia kipuja. No ei niistä sen enempää. Toisaalta, jos kipuja ei ota huomioon niin nyt ihan ok vaihe elämässä. Pystyn tarkkaan harkitsemaan tekoni, enkä käytä lääkkeitä väärin. Pystyn annosteleemaan lääkkeeni siten että ne auttavat. Eihän tää elämä ikinä täydellistä ole, mutta ihan mukavaa kun kevät tulee ja olen voittanut hyvin sosiaalistentilanteiden pelon...

Hyvää keskiviikkoa! :)

September 09.01.2019 klo 12.35
Lainaus:
minäitse89 kirjoitti 9.1.2019 11:19

Huomenta!

Mullakin helvetinmoisia kipuja. No ei niistä sen enempää. Toisaalta, jos kipuja ei ota huomioon niin nyt ihan ok vaihe elämässä. Pystyn tarkkaan harkitsemaan tekoni, enkä käytä lääkkeitä väärin. Pystyn annosteleemaan lääkkeeni siten että ne auttavat. Eihän tää elämä ikinä täydellistä ole, mutta ihan mukavaa kun kevät tulee ja olen voittanut hyvin sosiaalistentilanteiden pelon...

Hyvää keskiviikkoa! :)

Ihana kuulla, että sinulla menee suhteellisen mukavasti. Minullakin on toiveita ja odotuksia, joten en ole tilanteestani huolimatta vajonnut täysin toivottomuuteen.

minäitse89 09.01.2019 klo 13.33
Kiva kuulla. :) Kiitos kommentista.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa