Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi , viestejä 1897 kpl, sivu 308 / 380
Purjevene 08.01.2019 klo 15.53
Voi September, kun sulla on rankkaa. Pystyisikö se hoitaja järjestämään ajan lääkärille myös? Ehkä jopa psykiatrille?

Mulla oli aamulla kanssa hirveä isku, kun katsoin, että auto on lumen peitossa ja pitää ehtiä putsata vielä sekin. Se näytti kinokseen hautautuneelta, vaikkei lunta sitten ollutkaan kuin sentti tai pari, ja se oli märkää räntälunta eikä sellasta kivettynyttä jäätä, niin kuin pelkäsin. Lähti aika helposti.

Olin terapiassa kauhean ahdistunut ja vaikersin kaikki huolet, mutta sitten helpotti ja tajusin, että ne on vaan ahdistusta eikä varsinaiset asiat olekaan niin kamalia. Näin ahdistuksen ja asiat erillään. Tämä olotila ei tosin kestä kovin kauan, ennen kuin tulee seuraava huono hetki.

Pystyin tänään viemään joulukuusen ulos roskikseen. Ja imuroimaan suurimman osan neulasista. Se oli valtava ponnistus, johon en kyennyt edellisinä päivinä. Nyt on taas enemmän tilaa. Enempään en tänään pysty. Onneksi on valmista ruokaa eiliseltä ja voin vaan lämmittää.

September 08.01.2019 klo 15.59
Tää mun touhu on taas naurettavan epätoivoista. Kuinka paljon voikaan ilahtua, kun löytää kotoota Panacodeja, vaikka luuli syöneensä jo kaikki reseptilääkkeet. Panacodeilla ei kai voi kehittää opioidiriippuvuutta, jos ei halua maksaansa tuhota paracetamolilla. Noh otin pari ja nyt on mukavan kevyt olo.

Jotenkinhan se pitää pärjätä kaksi viikkoa ennen kuin pääsee lääkärille. Tää lääkitys on aivan pielessä, mutta kun se piti laskea minimiin, kun se litium sotki mun elimistön. Lisäksi haluan jatkaa sähköhoitoa ylläpitohoitona, jos se ylipäätään on mahdollista. Tai ehkä olis syytä lähteä takas sinne osastolle vielä muutamaksi viikoksi. Mistä senkin tietää, mikä on oikea ratkaisu.

Tyttönen vaan 08.01.2019 klo 16.38
Mä kävin tänää päivystysajalla mun oman terapeutin luona ja sain sieltä vähän helpotusta oloon.. sano et tuu käymään uuestaan, jos siltä tuntuu..on nuo itsetuhoset ajatukset nii voimakkaina..
September 08.01.2019 klo 16.48
Oi miten hyvän olon panacodeilla sai. Ei mulla montaa niitä ole, mutta selviän niiden avulla huomisen.
Erilainennainen 08.01.2019 klo 17.35
Kiitos palautteestasi purjevene.Tyttönen vaan, miten voisin auttaa sinua? Ajattelin ainakin sellaista, että kun kirjoitit jossain vaiheessa kulevasi ääniä, niin koska tiedostat sen, et ole hullu. Se on jotain sisäistä pahaa oloasi. Käytätkö jotain lääkettä siihen? Pitäisi yrittää pitää kiinni rutiineista ja perustarpeista mm. säännöllinen syöminen ja juominen, riittävä uni, ulkoilu. Ne kun muistaisi ja pystyisi, niin se voisi jo parantaa olotilaa. En ole kyllä itsekkään nenääni ulos pistänyt tänään ja aamuisin olen aina todella hidas ja aamutoimiin menee aikaa ja tarvitsen aikaa pelkästään olemiselle.Jos on joku pakkomeno, niin sitten varaan 2 tuntia aikaa, että saan aamutoimet hoidettua. Aivan upeaa, että teillä, september, on 3 lasta, mutta onhan se uuvuttavaa ja pitäisi muistaa pitää huolta omista tarpeista silloinkin. Tsemppiä taas kaikille ja kevättä kohti mennään onneksi. Iloitsen kevään tulosta, vaikka se tuo taas mukanaan vaikean vaiheen, kun tunnen olevani alaston ja pimeyden vaihtuminen valoksi sekoittaa aivot.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Masentuneiden foorumi

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa