Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Minä kirjoitan tänne...

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne..., viestejä 76 kpl, sivu 1 / 16
jaanas 21.02.2019 klo 18.52
Hei.
Taidan tarvita uuden sivun.
Nyt tänään sain tietää etten pääse ICT-asentaja koulutukseen ammattikouluun omniaan.
Oikeastaan osasin odottaa sitä. Enhän päässyt mihinkään muuhunkaan koulutukseen.
Käyn VALMAN loppuun, ammattikouluun valmistavan koulutukseni loppuun keväällä.
Sen jälkeen en tiedä mitä teen, menenkö taas ruokajonoon 3 päivänä viikossa. :love2
Jardin Prive 22.02.2019 klo 09.12
Voi harmi, Jaanas! Ei varmaan tunnu mukavalta! Onneksi sulla on jotain koulua nyt. Ja toivottavasti jokin ovi aukenee seuraavaksi. Yritä luottaa siihen, että asiat järjestyy. (Tiedän, ettei se ole helppoa enkä itsekään sitä aina edes halua...) Voimia sulle! :love2
jaanas 22.02.2019 klo 09.46
Hei.
Ulkona paistaa aurinko ja on pakkasta. Päivät ovat alkaneet pitenemään. Kohta alkaa kevät. Mietin miten minun käy jos en pääse ammattikouluun, voisin yhteishaussa hakea vielä vaikka merkonomiksi kouluttautumaan. Jos siitä vielä ura (yli 55 vuotiaalle)työelämään takaisin. :bd
Ensi viikolla kouluun, Valma jatkuu, ammatinvalintaan valmistava koulutus eli Valma. :bd
Onneksi se on vain vuoden mittainen. En tiedä jaksanko edes sitä loppuun asti, ja jos nyt vielä menisin ammattikouluun se olisi 3 vuotta lisää koulutusta. ÄÄH. :bd Hitto vieköön. :bd
jaanas 22.02.2019 klo 15.03
Hei JP.
Kannattaisi lukea Kimmo Takasen Tunne Lukkosi, siitä saisi käsityksen itsestään toisten silmin, ja voisi syventää minä kuvaansa. En itsekään ole lukenut sitä kokonaan, kuin se on raskasta luettavaa, syvällistä, kuvailevaa. :apua
jaanas 22.02.2019 klo 18.05
Kävin saunassa, nyt on miellyttävä olo. :love2

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Minä kirjoitan tänne...

Moniääniset keskusteluryhmä - keskustelua mielen sisäisistä äänistä

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa