Suoraan sisältöön
Tänään on sunnuntai 24.2.2019 klo . Onnea Matti, Matias | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.2.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat sukupuolen moninaisuudesta.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.2.2019 klo 19.00
Teema: Lapsitoive-vertaischat.
Simpukka-chat
Simpukka-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Tääl on pimeää, viestejä 3071 kpl, sivu 1 / 615
Jardin Prive 11.05.2014 klo 21.26
Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. - Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!
Jardin Prive 13.05.2014 klo 08.16
Kevät ei lämpene. Pelkkää harmaataja sadetta. Hyvä niin. Ehkä sitten saisin kiinni hetkestä ja kevään tulosta. Mulle on liki joka vuosi vaikeaa juuri tähän aikaan - ehkä pitäisi kirjoittaa tähänkin aikaan... :) Tuntuu, etten ehdi mukaan. Tulee kevät, tulee kesä, ja minä olen jämähtänyt talveen ja pimeyeen. Pitäisi olla jotain muuta kuin on. Ja siihen ajaa myös sisäinen käskytys. Nauti, iloitse, kasva, tuota hedelmää!

Kaipaan vihreää. Kuitenkin. Joka aamu käyn partsilla katsastamassa, miten siemenet ovat itäneet. Mustasta mullsta nousee hentoja vihreitä taimia.

Voisiko omasta pimeydestäni nousta jotain tuoretta?

Epäilen. :(

Jardin Prive 15.05.2014 klo 20.16
Miks tää menee aina näin. Masennusta, voimakasta ahdistusta. Ja sitten toive kuolemasta. En uhkaile läheisiä sillä. Hoitohenkilökunta tietää, osittain. Mutta munhan on hallittava tämä. Mun on hallittava kaikki tilanteet. Mä päätän mitä tapahtuu. Mä oon se, joka päättää, pitääkö lähteä sairaalaan.

En uskalla luottaa muihin... mitä sitten kävisi?

Jardin Prive 18.05.2014 klo 10.10
Pari päivää taukoa edellisestä kirjaamisesta...

En halua nähdä muita ihmisiä. Haluan pysyä kotona. Enintään, jos joku tulee tänne on ok, mutta että minä lähtisin muiden seuraan, ei kiitos.

Ahdistaa. Masentaa. Viiltelen. Otan lääkkeitä.

Mitä järkee missään on...?

Vaikka hoitoa on, tuntuu, että yksin on selvittävä. En luota ihmisiin. Siihen, että he haluaisivat minulle hyvää.

Paska maailma! Paska minä!

Jardin Prive 22.05.2014 klo 07.50
Aurinko paistaa, mutta toivoisin satavan. Haluaisin vahingoittaa itseäni... Paljon. Mieli on synkkä. Tätä samaa paskaa vuodesta toiseen. Miten kestän??? Edelleen hengissä, vaikka olo on ollut monesti aivan liian paha ja vaikea.

En ymmärrä itseäni.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Tääl on pimeää

Erosta Elossa – erokeskustelua miehille

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa