Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta, viestejä 113 kpl, sivu 16 / 23
maanvaiva 12.10.2018 klo 13.20
Mullekin tuli, siis tuli vaan pitovaikeuksien vuoksi, kääpiösnautseri. Se on 8kk vanha ja juntti. Mie aattelin, että teen siitä sisäkoiran ja itselleni kaverin, kun kaikki muut koirat ovat ulkona ja lähinnä niitä kiinnostaa metsästys tai porojen hoito. En tiedä mikä tämä snautseri kuvittelee olevansa, ei ainakaan viihy sisällä.

Sitä tulin kysyyn sulta Matson ja kaikilta muiltakin sydänsairailta, että syöttekö te ubikinoni- lisäravinnetta? Kun mulla eelleen jaloissa on ihottumaa ja sellaisia sähköiskuja, että elämäni on kaikin puolin perseestä tällä hetkellä. Niin ehotti apteekissa, että alkasin syömää ubikinoni. Käski kuitenkin puhua ensin lääkärille, en taida jaksaa. Aika kallis näyttää olevan mutta taidan sitä tilata.

matson2 17.10.2018 klo 18.32
Hei maanvaiva! Olen myös sitä mieltä, että kysy vain ensin lääkäriltäsi. Olen vähän selvitellyt noita aineita, kun mullekin on niitä kaikenlaisia suositeltu sydän ja varsinkin nyt tuohon Parkinssoniin. Hyvin monissa julkaisuissa varoitellaan niistä, ettei omin päin saisi niihin ryhtyä. Monet noista ns. luontaistuotteista ei sovi sydänlääkkeiden kanssa yhteen. Siinä voi mennä ojasta allikkoon. Ja tulla kaikenlaista lisävaivaa ja sitten ei kehtaa lääkärille sanoa mitä syö. En kyllä suosittelisi, pitäydy vain lääkärisi määräämissä tuotteissa. Sinulla on jo kyllä kaikenlaisia vaivoja niinkuin minullakin, ettei kaipaa yhtään lisää mahdollisia sivuvaikutuksia.
Ei taida nuo koiruudet mitkään rodut olla varsinaisia sisäolijoita. Ei tuo meidän mieskään kyllä sadeilmoista oikein tykkää, mutta silti kun ulos menee ei tulisi takaisinkaan. Piti oikein ostaa sille sadetakki. Varmaan pian kumisaappaatkin ja sitte pakkaskengät!! Nyt tuo herra on 6 kk, eli just murkkuiäs, kun pentuoireet loppu, hetken oli rauhallista. Saas nähdä koska se aikuistuu ja rauhottuu...
On tuolla koirakaupois jos minkälaista kausivaatetta niillekin. On bisnes silläkin puolella kovaa näköjään.
Teillä taitaa olla jo pysyvät lumet?? Täällä vasta lehtiä haravoidaan. Toissapäivänä tein 6 tuntia niiden kans töitä ja nyt on sitte ollu nukkumattomia öitä särkyjen kanssa. Tekis mieli kirota tuo Herra Parkinsoni hornan tuuttiin. Mutta se kun ei tottele vaikka kuinka sille piruilis!!!!!
Älä ala tekemään kokeiluja, ei olis yhtään kiva kuulla, että sulle olis tullu niistä vaivoja.Hyviä talavenodotuspäiviä. :hup :hup
maanvaiva 21.10.2018 klo 10.27
Syon mie nyt tuota ubikinonia lääkärin luvalla muttei ainakaan vielä ole mitään vaikuttanut, paitsi kukkaroon. Kun ostin sitä kalleinta, koska olen pösilö ja aattelen että kallein olisi parasta. Kokeilen sitä kaksi kuukautta. Eelleen on jalat ikään kuin verenkierto ei riittäisi niihin asti. Kuvailisin tunnetta, että sädetikku räjähtäisi polvessa ja siitä sätelisi alaspäin tulipalloja. Ja ylöspäin nousisi vitutus. En tiedä kumpi on suurempi vaiva, jatkuva vitutus kun on kipuja vai toisinpäin. Olen joutunut iltasin syömään vahvaa särkylääkettä.

On sitä lunta jo pysyvästi muttei niin paljon, että voisi hiihtää. Koirat tykkää pyöriä lumessa koko ajan, ei sisäkoira malta olla sisällä yhtään. Mulla on lisäksi pihalla persoonahäiriöinen kettu joka leikkii koirien kanssa ja syö niiden kanssa samasta ruoka-astiasta. Kissoja ei sitten uskalla päästää ulos ja ne ei ole kovin hyvällä tuulella.

Huomenna Rovaniemelle pitäisi aueta ensilumen latu ja mie lähen sinne hiihtään. Ja samalla käyn ottamassa hoitoja jalkoihin. Otan kissat ja koiranpennun mukkaan. Mie lähen nyt ulos puhutteleen tuon ketun ja yritän sille selittää, että lähtisi nyt hyvällä pois pihaltani.

matson2 22.10.2018 klo 11.04
Heips! maanvaiva.
Anna ketun pyöriä pihalla, kokeile mitä se sanoo kiissoihin pidä kissa narussa. En usko että se niihinkään vihamielisesti suhtautuu, kun ei koiriinkaan.
Onko sulla tutkittu jalkojen verenkierto ettei siellä ole valtimoissa tai laskimoissa tukoksia tai laskimoiden lääpäsysteemi toimis kunnolla. Jos se ei toimi jalkoihin muodostuu liikaa verenpainetta, kun veri jää sinne alas.
Pitkä sulla tulee hiihtopaikalle, no taitaapi sulla olla muutakin asiaa sinne Rovahniemelle. Eikös vaan mennytkin hvin tuo Lapin murre.
Se on pirullinen vaiva, kun säryt ovat päällä yötä päivää. Tuttu tunne ajoittain. Siinä on pinna koetuksella!! Täällä vain pitää plusasteita ja aurinko paistaa. Tänään menen koiran kans uimakouluun, saas nähärä kuinka käy, oppiiko tuo kroolaamahan, vai meneekö perinteistä koiraa!! Toivottavasti pääset jossain vaiheessa niistä säryistäsi eroon, koita kysyä lekuriltasi noista verenkierto-ongelmista jaloissasi!! :bd :bd :mflw
maanvaiva 23.10.2018 klo 13.34
En mie taija päästää kissoja ketun kanssa leikkiin, kun yksi kissa on jo naapurista kadonnut. On kettu aika arvaamaton kuitenkin.
H-n pannee joka sanaa Torniojokelalaiset ja mie olen Ounasjoelta ja puhun lähes kirjakieltä.

Mulla taitaa olla enempi vikaa kuitenkin perseessä kuin jalassa, sano lääkäri. Onneksi ei sanonut vian olevan päässä. Huomenna sitten menen eri tutkimuksiin taas. Teen minä ihan töitä täällä enkä vielä päässyt hiihtään, kun latuva vasta tehään mutta torstaina pitäsi päästä, jos pakkaset vaan jatkuisivat.

Sitten rupesin miettiin, että sanoko se kuitenkin vian olevan takareiden verisuonessa. Kun lääkärin ikkunasta näkyi ulos vaaralle, en muuta aatellut kuin hiihtämistä. Vika kuitenkin on parannettavissa.

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa