Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta, viestejä 113 kpl, sivu 12 / 23
maanvaiva 02.06.2018 klo 08.23
Lainaus:
maanvaiva kirjoitti 29.5.2018 13:56
Ehkä miekin jään odottaan syksyä sitten, kun tästäkin muodostui kuppikunta enkä niitä jaksa enää.

Niinhän mie kyllä sanon, että muodostui kuppikunta tästä.
Otimme sinutkin joukkoon, Tammyka, vaikka et ole kertonut mitään sydänsairauksista.
Tammyka 02.06.2018 klo 09.25
Niin eipä minulla edes ole sellaista sydänsairautta,josta puhutte ja en sillä tavalla kuulu joukkoon. Ihmettelen vain,miksi toiset kuppikunnat ovat ihan okei,toiset taas ei. Ihmiset keskustelevat niistä asioista jotka yhteisiä ja niiden ihmisten kanssa,joilla samaa ongelmaa.Oikeasti asiat selvitetään ihan eri foorumeilla,tämä on vain tukitoimista ja niin kauan kuin itse kukin haluaa.
maanvaiva 02.06.2018 klo 10.33
Nyt sain chatin toimimaan chromella, kun otin pois tietoturvan. Modzilla ei toimi vaikka on uusin muoto. Mutta mulla mene hermot chromella, kun se alleviivaa jokaisen sanan punaiseksi.
matson2 03.06.2018 klo 16.43
Kumma ettei sulla pelaa Mozilla tukinetissä. Mulla se menee hienosti. Pitäiskö sun laittaa tietoturvaan, että salli tämä sivusto. Mikä sulla on tietoturvana, mulla on F-Secure ja hyvin pelittää!
Huomenna sitte alkaa puut kaatuilemaan, saas nähdä kuinka kroppa kestää. Pitää hosua vain rauhallisesti. Mitenkähän sekin toimii, rauhallisesti hosuminen!
Kiva, kun täs kuppikunnas on muitakin!!
Joko oot maanvaiva saanu kävyt tutkittua? Mä voisin lähettää niitä sulle enemmänkin, kun tuos pihas on hirveän suuri ikivanha mänty, ja käpyjä niin pirusti. :tah
Moderaattori on muokannut tätä viestiä 03.06.2018 17.19
Kata_KTukihenkilö 04.06.2018 klo 09.15
Muistutus!

Huomenna tiistaina 5.6. klo 18-19.30 Tukinetissä on jälleen Sydän Chat, jossa voi keskustella sydänpotilaan arkielämän kysymyksistä.

Chatissä on vieraana liikunta-asiantuntija, joten tervetuloa mukaan juttelemaan erityisesti liikuntaan liittyvistä asioista. :bd

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa