Suoraan sisältöön
Tänään on perjantai 22.3.2019 klo . Onnea Vihtori | Lähetä kortti

www.tukinet.net - kriisikeskus netissä
Login
Käyttäjätunnus
Salasana

Solmussa-chat
Solmussa
Seuraava päivystysaika:
ma 25.3.2019 klo 15.00
Liveryhmät
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 17.00
Teema: Sinuiksi-chat transfeminiinisyydestä.
Sinuiksi-chat sukupuoli-identiteetistä.
Sinuiksi-chat sateenkaari-ihmisille
Tulossa:
ma 25.3.2019 klo 18.00
TATU-chat tapaturmaisesti tai potilasvahingon kautta vammautuneille tai sairastuneille nuorille
TATU-chat
Linko
Haku

Tuki mukanasi - m.tukinet.net
Tuettu veikkauksen tuotoilla

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Seuraat keskustelua luku-tilassa. Osallistuaksesi keskusteluun rekisteröidy palveluun ja hae kirjoitusoikeutta.
Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta, viestejä 113 kpl, sivu 10 / 23
matson2 22.05.2018 klo 18.03
Näin vähän ajattelinkin. Kunhan pläjäytin! :flw Joskus on kiva vähän "ymmärtää väärin".
No ei kai täällä sais? :tah
matson2 29.05.2018 klo 09.36
Hei kaikille! :flw Mökillä oltu jo viikon, nurtsit leikelty, perunat istutettu, leikkureita korjattu, saunaa lämmitetty. Eli ihan normaalia kesäelämää. Hermo lepää. :bd :zz Kaikki paineet ovat ties missä!? Hei maanvaiva joko kesä on tullut sinne pohjoiseen? Hei mummo, mitä sinne kuuluu? Vai miten se laulu meni!? :love1 :tah. Mites muilla kesä on alakanu?
On muuten hyttysiä aivan mustana maailma, mistä lienee sikiäneet? Sydänsätti on taas ens tiistaina, jääköhän sitte kesätauolle hetkeksi?? Tukinetin uudistus taitaa jäädä ainakin syksyyn tällä tietoa. :mflw :lvrs :mflw. Kivaa kesää kaikille, jotka satutte lukemaan!
Antakaa palautetta kaikki!! Tutkin tässä moniko näki tämän :tah :cool
maanvaiva 29.05.2018 klo 13.56
Hymiöitä ja jotain murretta, tarvisin ehkä tulkin.
Odotin niin tukinetin kevätuudistusta ja nyt on ilmotuskin otettu pois. Ehkä miekin jään odottaan syksyä sitten, kun tästäkin muodostui kuppikunta enkä niitä jaksa enää.
Yritän kyllä saada tietokoneen estoja pois että pääsisin viimiseen sydänchattiin.

Hauskaa, kun on lukihärö ja, kun tuli se uusi tietosuoja, niin lähes joka paikassa lukee, että arvostamme yksityyttäsi ja minä olen sen lukenut yksinäisyyttäsi. Sitten töissä ääneen sanoin että miksi tuo teksti tulee myös työkoneelle vaikka ollaan yhdessä eikä yksin.

Syke 31.05.2018 klo 15.48
Hei,
Täällä takotsubo-kardiomyopatiakohtauksen helmikuussa saanut nainen. Ei vielä paremmassa kunnossa eikä edes kovin positiivisella mielelläkään oleva. Onko kohtalotovereita? Päivästä toiseen mennään ja pakko yksin eläjänä hoitaa itse asiansa, vaikka jo kauppareissut ottavat koville. Toki naapuriapua saa ja on saanut, jos kehtaa pyytää. Helle ja jatkuva auringonpaiste tahtovat saada yliotteen. Miten olette ratkaisseet kuumuudesta ja kohta läpi yön paistavasta aurigosta aiheutuneet lisäongelmat?
matson2 31.05.2018 klo 17.18
No hei! Miten määritellään kuppikunta??!! Eihän tähän ole olleenkaan vaikea kirjoittaa!
Tultiin välillä kotiinkin käymään ja leikkaamaan nurtsia ja pesemään pyykkiä. Mökillä kun ei ole pyykkikonetta. Pyöräilyä olen harrastanut koko alkukesän vai onko se kevättä. Kuntö on vähän päässyt rapistumaan viime kesäisen akillesjänteen katkeamisen takia. Vaatii taas aika pitkään, että saa sen entiselle tasolleen. Tulee taas kintut kipeäksi, kun vyhtiää fillarilla joka päivä 15 kilomeeteriä!! No onhan tuota aikaa ainakin, siitä ei tule puutetta eläkeläisellä! Lähtee ainakin rasvat luntioomilta!!
Kovin on viileää vielä siellä Kilpiksellä 5 astetta näyttää kartta plussaa. Siellä olis mukavaa olla, kun minä en tykkää näistä helteistä! Parin viikon päästä pitää mennä viipalekuvaukseen, kun kattotaan ettei vain tuo Parkinssoni hyökkää.
Olis sekin pirullinen paikka. Mutta toivotaan ettei se tuu ihan iholle!
Täällä on jo vaarana helteiden takia, että justiin kylvetyt viljat on entisiä kun siemenet ei pääse itämään ja jo itäneet kuivuvat kosteuden puutteesta. Mistähän sitte ens talavena leipää tehdään!
Mä paan nuo kaikki hymiöt tähän loppuhun, ettei ne häiritte, kun mä tykkään niistä!! ;-) :cool :? :zz :zz :bd :flw
Kesää kaikille!!

Ensimmäinen sivu; Edellinen sivu; | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Seuraava sivu; Viimeinen sivu;
Edellinen otsikko  |  Seuraava otsikko

www.tukinet.net > Ryhmät > Avoimet ryhmät > Aikuisen elämää > Normaalia elämää sydänsairaudesta riippumatta

Apua arkielämän kriisitilanteissa - www.tukinet.net

Tukinet-palvelusta vastaa Suomen Mielenterveysseura.
Palvelukuvaus | Copyright
Netland-tuotantoa